Pages

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

15 ημέρες εκτός ο Μάρκο...

Η ατυχία χτύπησε τον Μάρκο Πάντελιτς στην αναμέτρηση με τον Θρασύβουλο για το Κύπελλο, αφού ο φορ του Ολυμπιακού δεν μπόρεσε να χαρεί τα γκολ που σημείωσε. Ο τραυματισμός του επιθετικού των Πειραιωτών στο γόνατο, που τον ανάγκασε να γίνει αλλαγή στο ματς για την 5η φάση του θεσμού, θα τον κρατήσει εκτός δράσης για 15 ημέρες. Συγκεκριμένα, χρειάστηκαν ράμματα στο θλαστικό τραύμα του Σέρβου και είναι αυτά που θα τον κρατήσουν για αυτό το διάστημα μακριά από αγωνιστικό ρυθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου