Pages

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

“Δεν μου έδωσε την ευκαιρία” ...

Ο Γιάννης Ζαραδούκας μίλησε στο Sport FM για τον Ολυμπιακό και τον δανεισμό του: «Έφυγα από τον Ολυμπιακό για να μπορώ να έχω χρόνο συμμετοχής. Είχα μιλήσει με τους ανθρώπους της Εθνικής και μου είπαν ότι ο κ. Σάντος με υπολογίζει, αλλά θέλει να έχω παιχνίδια στα πόδια μου. Συνεχίζω να δουλεύω και θέλω να πάω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Εκείνο που με κρατάει συνειδητοποιημένο είναι πως με πήρε και μου μίλησε ο Βαλβέρδε. Μου είπε πως του αρέσει ο τρόπος που δουλεύω, αλλά δεν μου έδωσε μία ευκαιρία. Θέλω να γυρίσω στον Ολυμπιακό και να παίξω εκεί τα επόμενα χρόνια».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου