Pages

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Το μεγαλύτερο μέρος με ομάδα ο Τζιμπούρ - Πρώτη προπόνηση για Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς...

Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας γυμνάστηκαν σήμερα στις 17:00, συνεχίζοντας την προετοιμασία τους για τον αγώνα της Κυριακής (5/2, 19:30) με τον Π.Α.Ο.Κ. , ο οποίος θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Τούμπας στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος της Super League.



Ο Τζιμπούρ ακολούθησε το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης της ομάδας. Δεν έπαιξε μόνο στο δίτερμα που έγινε, κάνοντας την ίδια ώρα έντονο ατομικό αερόβιο πρόγραμμα προπόνησης στο γήπεδο.
Την πρώτη του προπόνηση ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού έκανε ο Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς.
Οι «ερυθρόλευκοι» θα προπονηθούν αύριο στις 10:30.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου