Pages

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Δελτίο Τύπου - Προπόνηση 15/01/2012

Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας γυμνάστηκαν σήμερα στις 10:30. Όσοι αγωνίστηκαν στον αγώνα με το Λεβαδειακό ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης ο Μόνχε υπέστη ένα τράβηγμα στον έσω πλατύ του δεξιού μηρού και διέξοψε την προπόνηση. Η κατάστασή του θα επανεκτμηθεί αύριο.

Ο Φέισα συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί στο γυμναστήριο και στο γήπεδο ενώ οι Τζιμπούρ και Τοροσίδης έκαναν θεραπεία.

Απών από την προπόνηση λόγω του τραυματισμού του ήταν ο Πάντελιτς, ο οποίος όμως πηγαίνει τακτικά στο Ρέντη όπου του γίνεται αλλαγή στην επίδεση του τραύματός του.

Αύριο οι ποδοσφαιριστές θα έχουν ρεπό και θα επανέλθουν στις προπονήσεις την Τρίτη το απόγευμα (17.00).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου