Pages

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Το χάρηκε ο Ντιόγκο...

Ο Λουίς Ντιόγκο επέστρεψε στην ενδεκάδα του Ολυμπιακού και στο Καραϊσκάκη στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό. Ο Βραζιλιάνος, χρειάζεται ακόμα πολλή και σκληρή δουλειά για να φτάσει στα επίπεδα του ξεκινήματός του στο Θρύλο πριν από τρία χρόνια, ωστόσο, το γεγονός ότι ο κόσμος προσπάθησε να τον εμψυχώσει δεν πέρασε απαρητήρητο.

«Καλημέρα σε όλους, είμαι πολύ χαρούμενος από τη χθεσινή νίκη και από την στήριξη του κόσμου», έγραψε χαρακτηριστικά στο twitter ο Ντιόγκο και μακάρι στη συνέχεια της χρονιάς να παρουσιαστεί έτοιμος να βοηθήσει την ομάδα και τον εαυτό του με καλές εμφανίσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου