Τον νικητή που θα προκύψει από το ζευγάρι Εθνικός Φιλιππιάδας-Πλατανιάς - Ηλιούπολη θα αντιμετωπίσει ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στην τέταρτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Αυτό προέκυψε από την κλήρωση που έγινε το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στον πρώτο γύρο θα βρεθούν αντιμέτωπες οι ομάδες του Εθνικού Φιλιππιάδας και του Πλατανιά και ο νικητής του ζευγαριού θα αντιμετωπίσει την Ηλιούπολη στην δεύτερη φάση. Από το ζευγάρι αυτό θα προκύψει η ομάδα που θα αντιμετωπίσει τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ στην 4η φάση.
www.olympiacos.org
Τετάρτη, Αυγούστου 18, 2010
Red Hunter

Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου