Ο 28χρονος Ισπανός άσος, δήλωσε πανευτυχής για τον ερχομό του στην Ελλάδα και τον πολυπρωταθλητή της χώρα μας, λέγοντας παράλληλα ότι η ομάδα του Πειραιά είναι η πιο γνωστή στην Ισπανία.
Ο Φουστέρ τόνισε μεταξύ άλλων ότι "έκανα την καλύτερη επιλογή και είμαι πολύ αισιόδοξος για τον ερχομό μου εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και η πιο γνωστή στην χώρα μου την Ισπανία. Θα ανήκω στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας και είμαι ενθουσιασμένος.
Γνωρίζω τον Ολυμπιακό, άλλωστε είναι η πιο γνωστή ελληνική ομάδα στην Ισπανία. Θα είμαι εδώ για τα επόμενα τρία χρόνια και ελπίζω πως του χρόνου θα αγωνιζόμαστε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις". Αναμφισβήτητα ο βασικός λόγος που ήρθα είναι ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Τις τελευταίες μέρες ήμουν σε επικοινωνία με τον προπονητή μου και με έχει ενημερώσει για πολλά πράγματα γύρω από την νέα μου ομάδα. Θέλω να τον ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσε".
Ο Νταβίδ Φούστερ ρωτήθηκε στη συνέχεια σε ποια θέση προτιμάει να αγωνίζεται, με τον Ισπανό να απαντά: "Μπορώ να αγωνιστώ τόσο ως μεσοεπιθετικός, όσο και στην κορυφή της επίθεσης. Αυτό, όμως, θα το αποφασίσει ο προπονητής".
Δείτε τα βίντεο του RedPlanet.gr από την άφιξη του νέου αποκτήματος του Ολυμπιακού, που αποτελεί προσωπική επιλογή του Ερνέστο Βαλβέρδε. O Φουστέρ θα μεταβεί στα γραφεία του συλλόγου στην Πλατεία Αλεξάνδρας, προκειμένου να υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας, ενώ το "κίτρινο υποβρύχιο" θα λάβει ένα ποσό της τάξης του 1,5 εκ. ευρώ.
www.redplanet.gr
Πέμπτη, Αυγούστου 19, 2010
Red Hunter

Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου