OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Κιτρινίζει ο Χαλπερίν...

Στον Άρη θα συνεχίσει κατά πάσα πιθανότητα την καριέρα του ο Γιόταμ Χαλπερίν ο οποίος θα αποτελέσει παρελθόν από τον Ολυμπιακό. Ο τεχνικός των Πειραιωτών, Ντούσαν Ίβκοβιτς, δεν υπολογίζει τον Ισραηλινό και τον έχει ενημερώσει ώστε να βρει ομάδα και να συνεχίσει αλλού την καριέρα του.
Η συγκεκριμένη κίνηση μοιάζει εξαιρετική για τον Άρη αφού ο 26χρονος άσος μπορεί να προσθέσει ποιότητα στην ομάδα της Θεσσαλονίκης. Οι κιτρινόμαυροι βρίσκονται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τον ταλαντούχο σούτινγκ γκάρντ ο οποίος δείχνει θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει να αγωνίζεται στο ελληνικό πρωτάθλημα με την φανέλα του Άρη.

Έτσι όπως όλα δείχνουν μετά τον Δημήτρη Βεργίνη άλλος ένας παίκτης των δύο αιωνίων αντιπάλων, ο Γιοτάμ Χαλπερίν, θα μεταγραφεί στον «αυτοκράτορα» του ελληνικού μπάσκετ με στόχο να κάνουν τον Άρη και πάλι δυνατό μετά από μία ασταθής διετία.

http://www.sportaction.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons