Στον Άρη θα συνεχίσει κατά πάσα πιθανότητα την καριέρα του ο Γιόταμ Χαλπερίν ο οποίος θα αποτελέσει παρελθόν από τον Ολυμπιακό. Ο τεχνικός των Πειραιωτών, Ντούσαν Ίβκοβιτς, δεν υπολογίζει τον Ισραηλινό και τον έχει ενημερώσει ώστε να βρει ομάδα και να συνεχίσει αλλού την καριέρα του.
Η συγκεκριμένη κίνηση μοιάζει εξαιρετική για τον Άρη αφού ο 26χρονος άσος μπορεί να προσθέσει ποιότητα στην ομάδα της Θεσσαλονίκης. Οι κιτρινόμαυροι βρίσκονται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τον ταλαντούχο σούτινγκ γκάρντ ο οποίος δείχνει θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει να αγωνίζεται στο ελληνικό πρωτάθλημα με την φανέλα του Άρη.
Έτσι όπως όλα δείχνουν μετά τον Δημήτρη Βεργίνη άλλος ένας παίκτης των δύο αιωνίων αντιπάλων, ο Γιοτάμ Χαλπερίν, θα μεταγραφεί στον «αυτοκράτορα» του ελληνικού μπάσκετ με στόχο να κάνουν τον Άρη και πάλι δυνατό μετά από μία ασταθής διετία.
http://www.sportaction.gr
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ

Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου