Την πρώτη ημέρα διάθεσής τους, 520 εισιτήρια διαρκείας ανανεώθηκαν, ενώ στις 3 Ιουνίου (πέντε ημέρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία), θα αρχίσει τελικά η διάθεση των καρτών για τους νέους κατόχους, έπειτα από απόφαση της διοίκησης του Ολυμπιακού λόγω του έντονου ενδιαφέροντος.
Την Τρίτη (24/5) άρχισε η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας για τους περυσινούς κατόχους και από την πρώτη ημέρα φάνηκε η δίψα των φιλάθλων του Ολυμπιακού για την παραμονή τους στις εξέδρες του "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Επικράτησε ένας μικρός χαμός και, ήδη, 520 φίλαθλοι του Ολυμπιακού ανανέωσαν την κάρτα διαρκείας!
Η δίψα του κόσμου για μία θέση στο Ναό του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι μεγάλη και η πίεση από τους νέους αγοραστές εξίσου! Για αυτό και οι φίλαθλοι, που δεν είχαν πέρυσι εισιτήριο διαρκείας και θέλουν να αγοράσουν για την προσεχή ποδοσφαιρική χρονιά, θα έχουν τη δυνατότητα από τις 3 Ιουνίου να προμηθευτούν το εισιτήριο διαρκείας της αγαπημένης τους ομάδας. Θυμίζουμε πως η ημερομηνία έναρξης της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας για τους νέους κατόχους ήταν η 8η Ιουνίου, ωστόσο οι διοικούντες την πειραϊκή ΠΑΕ αποφάσισαν να αρχίσει πέντε ημέρες νωρίτερα η διάθεση για τους καινούριους αγοραστές λόγω του έντονου ενδιαφέροντος από τους φίλους της πειραϊκής ομάδας.
Το μότο της ερυθρόλευκης καμπάνιας είναι "απόλαυση διαρκείας" και οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού από την πρώτη ημέρα έδειξαν την πίστη τους στον Πρωταθλητή Ελλάδας, που υπόσχεται ακόμα πιο όμορφο θέαμα τη νέα σεζόν, στο μοναδικό φίλαθλοι κοινό του.
Η δίψα του κόσμου για μία θέση στο Ναό του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι μεγάλη και η πίεση από τους νέους αγοραστές εξίσου! Για αυτό και οι φίλαθλοι, που δεν είχαν πέρυσι εισιτήριο διαρκείας και θέλουν να αγοράσουν για την προσεχή ποδοσφαιρική χρονιά, θα έχουν τη δυνατότητα από τις 3 Ιουνίου να προμηθευτούν το εισιτήριο διαρκείας της αγαπημένης τους ομάδας. Θυμίζουμε πως η ημερομηνία έναρξης της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας για τους νέους κατόχους ήταν η 8η Ιουνίου, ωστόσο οι διοικούντες την πειραϊκή ΠΑΕ αποφάσισαν να αρχίσει πέντε ημέρες νωρίτερα η διάθεση για τους καινούριους αγοραστές λόγω του έντονου ενδιαφέροντος από τους φίλους της πειραϊκής ομάδας.
Το μότο της ερυθρόλευκης καμπάνιας είναι "απόλαυση διαρκείας" και οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού από την πρώτη ημέρα έδειξαν την πίστη τους στον Πρωταθλητή Ελλάδας, που υπόσχεται ακόμα πιο όμορφο θέαμα τη νέα σεζόν, στο μοναδικό φίλαθλοι κοινό του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου