Ένταση στο κέντρο των Σερρών, με μικρή μερίδα φίλων του Ολυμπιακού να προκαλεί επεισόδια και να έρχεται σε σύγκρουση με αστυνομικές δυνάμεις.
Να τονιστεί ότι πρόκειται για μια μικρή μερίδα φίλων του Ολυμπιακού από τους πάνω από 2.000 που θα συμπαρασταθούν στο συγκρότημα του Ερνέστο Βαλβέρδε, την ώρα μάλιστα που δεν έχουν φτάσει ακόμα τα πούλμαν από την Αθήνα και τις γύρω περιοχές της Βορείου Ελλάδας.
Η Θύρα 7 ήταν κάθετη ότι θα κάνει τα αδύνατα δυνατά, προκειμένου να μην συμβεί το παραμικρό στο παιχνίδι, αλλά με κάποιους ανόητους κανείς δεν μπορεί να βρει άκρη. Το θέμα είναι να μην υπάρξει συνέχεια και να κερδηθεί το στοίχημα που έχει βάλει τόσο ο Ευάγγελος Μαρινάκης όσο φυσικά και οι οργανωμένοι του Θρύλου.
http://www.redplanet.gr
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ
Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου