
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010

ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ
No comments

Οι Έφηβοι του Ολυμπιακού αυτή την φορά συνδίασαν απόδοση και αποτέλεσμα μαζί, ενώ την περασμένη εβδομάδα με τον Εργοτέλη ενώ είχαν παίξει πολύ καλά τελικά ηττήθηκαν με σκορ 3-2. Αντιθέτως όμως με τον Πανιώνιο οι "ερυθρόλευκοι" πήραν πολύ εύκολα τη νίκη με 5-1!
Η ομάδα του τεχνικού Δημήτρη Τερεζόπουλου ήταν πολύ καλή σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και σε καμία περίπτωση δεν έδωσαν στον Πανιώνιο το δικαίωμα να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από τον αγώνα.
Πολύ καλός ο Βέργος ο οποίος πέτυχε το χατ τρικ, ενώ τα υπόλοιπα γκολ έβαλαν οι Βέργος και Ιωαννίδης. Ο Πανιώνιος μείωσε στις καθυστερήσεις σε 5-1.
http://www.red24.gr
Posted in: Ακαδημίες
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Μοιραστείτε το στο Facebook
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου