OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόβλημα στο δεύτερο γκολ...

Βαλβέρδε: "Πρόβλημα στο δεύτερο γκολ"O Eρνέστο Βαλβέρδε μίλησε στην συνδρομητική τηλεόραση μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανσερραϊκό και εξέφρασε την χαρά του για τη νίκη, αν και αντιλαμβάνεται ότι είναι δύσκολο να έρχονται οι νίκες σε τέτοια γήπεδα.


Αρχικά, ο Βάσκος τεχνικός των Πειραιωτών τόνισε ότι "είναι δύσκολο να πάρεις τη νίκη σε τέτοια γήπεδα όπως αυτό, το είδαμε άλλωστε και στο ματς του Παναθηναϊκό στην Καβάλα. Πρέπει να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες που θα δημιουργείς, όπως και ο αντίπαλος".

Εν συνεχεία και καταλήγοντας, το "μυρμήγκι" είπε: "Είμαι χαρούμενος για το γεγονός ότι καταφέρνουμε και δημιουργούμε πολλές ευκαιρίες στο παιχνίδι μας, αλλά έχουμε πρόβλημα στο να πετύχουμε το δεύτερο γκολ και να τελειώσουμε το ματς".

http://www.redplanet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons