O Eρνέστο Βαλβέρδε μίλησε στην συνδρομητική τηλεόραση μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανσερραϊκό και εξέφρασε την χαρά του για τη νίκη, αν και αντιλαμβάνεται ότι είναι δύσκολο να έρχονται οι νίκες σε τέτοια γήπεδα.
Εν συνεχεία και καταλήγοντας, το "μυρμήγκι" είπε: "Είμαι χαρούμενος για το γεγονός ότι καταφέρνουμε και δημιουργούμε πολλές ευκαιρίες στο παιχνίδι μας, αλλά έχουμε πρόβλημα στο να πετύχουμε το δεύτερο γκολ και να τελειώσουμε το ματς".
http://www.redplanet.gr
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ
Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου