OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μερικές σκέψεις...

Ο Ολυμπιακός θέλει πολύ δουλειά ακόμα. Πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στο τρόπο ανάπτυξης παιχνιδιού να κυκλοφορεί πιο καλά την μπάλα στο χώρο του κέντρου...ειδικά ο Dudu σήμερα ητανε σαν να μην υπάρχει στο γήπεδο.

 Φαίνεται οτι στην ομάδα λείπει το κλασσικό δεκάρι ο οργανωτής που θα κάνει παιχνίδι και θα μοιράζει μπαλιές στα χαφ  ή κάθετες μπαλιές στους επιθετικούς.
Ειναι φανερό οτι οι παίκτες μας δεν μπορουν να βρεθούν ευκολα στο γήπεδο και η μόνη δικαιολογία που υπάρχει ειναι οτι η ομάδα μας ειναι ακόμα πολύ νέα.
Πιστεύω οτι και η αμυντική μας γραμμή δεν ειναι πολυ σταθερή  αν εξαιρέσουμε τον Μέλμπεργκ και τον Χολέμπας που δεν το περίμενα να βγει και να παίζει βασικός.
Ο Τοροσίδης πολυ μακριά απο τον καλό του ευατό οπως και ο Dudu. Ο Ζαιρί χωρις να ειναι ο παικταράς πιστεύω οτι ειχε θέση σήμερα στην ομάδα.
Αδικαιολόγητο και απαράδεκτο να εχει περισσότερη κατοχή μπάλας ο Πανσεραικός.
Θέλω να δώ την ομάδα να βελτιωνεται και το ευχομαι....

Καλό Βράδυ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons