Ο Ολυμπιακός θέλει πολύ δουλειά ακόμα. Πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στο τρόπο ανάπτυξης παιχνιδιού να κυκλοφορεί πιο καλά την μπάλα στο χώρο του κέντρου...ειδικά ο Dudu σήμερα ητανε σαν να μην υπάρχει στο γήπεδο.
Φαίνεται οτι στην ομάδα λείπει το κλασσικό δεκάρι ο οργανωτής που θα κάνει παιχνίδι και θα μοιράζει μπαλιές στα χαφ ή κάθετες μπαλιές στους επιθετικούς.
Ειναι φανερό οτι οι παίκτες μας δεν μπορουν να βρεθούν ευκολα στο γήπεδο και η μόνη δικαιολογία που υπάρχει ειναι οτι η ομάδα μας ειναι ακόμα πολύ νέα.
Πιστεύω οτι και η αμυντική μας γραμμή δεν ειναι πολυ σταθερή αν εξαιρέσουμε τον Μέλμπεργκ και τον Χολέμπας που δεν το περίμενα να βγει και να παίζει βασικός.
Ο Τοροσίδης πολυ μακριά απο τον καλό του ευατό οπως και ο Dudu. Ο Ζαιρί χωρις να ειναι ο παικταράς πιστεύω οτι ειχε θέση σήμερα στην ομάδα.
Αδικαιολόγητο και απαράδεκτο να εχει περισσότερη κατοχή μπάλας ο Πανσεραικός.
Θέλω να δώ την ομάδα να βελτιωνεται και το ευχομαι....
Καλό Βράδυ
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ

Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου