Ο Ερνέστο Βαλβέρδε είδε σημάδια βελτίωσης στον Ολυμπιακό, όπως τουλάχιστον τόνισε στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα στις Σέρρες και τη νίκη των Πειραιωτών με 0-1, ενώ θεωρεί ότι δεν πρέπει να υπάρχει τόση πίεση πάνω στον Γιάννη Φετφατζίδη, ο οποίος είναι το πρόσωπο του τελευταίου μήνα στο ποδοσφαιρικό μας γίγνεσθαι.
Εν συνεχεία, ο προπονητής του Ολυμπιακού είπε για τον αντίπαλο: "Ο Πανσερραϊκός πίεσε στα τελευταία λεπτά και έτσι κλειστήκαμε πίσω. Εμείς είχαμε καλύτερη παρουσία στο μεγαλύτερο διάστημα της αναμέτρησης και αν είχαμε αξιοποιήσει τις φάσεις μας, θα ήμασταν πιο ήρεμοι στο τέλος. Ήμασταν καλύτεροι στο πιο μεγάλο διάστημα του αγώνα, όμως αν είχαμε αξιοποιήσει τις ευκαιρίες μας, θα ήμασταν πιο ήρεμοι στο τέλος. Μάλλον σκεφτόμασταν τον αγώνα με τον Ηρακλή, όπου ηττηθήκαμε στο τέλος και φοβηθήκαμε μην δεχτούμε γκολ στο φινάλε".
Ο Βαλβέρδε είπε ότι ο Ολυμπιακός ήταν κυρίαρχος στο πρώτο μέρος, αλλά αρκετά αργός για να τελειώσει τις φάσεις, ενώ τόνισε για τον αγωνιστικό χώρο ότι "ήταν καλύτερος για να κλειστείς πίσω, παρά για να ανοιχτείς στην επίθεση. Δεν είναι εύκολο να παίρνεις ματς σήμερα, αλλά εμείς το κάναμε. Αυτό που μετράει, είναι οι βαθμοί".
Όσον αφορά το αν είδε βελτιωμένο τον Ολυμπιακό, ο προπονητής των Πειραιωτών δήλωσε πως "κάθε παιχνίδι έχει την δική του δυσκολία. Εμείς προσπαθούμε να κάνουμε περήφανο τον κόσμο μας. Θα μας άρεσε να βάζαμε τέσσερα γκολ", ενώ μίλησε και για τον Γιάννη Φετφατζίδη: "Καλό θα είναι να ηρεμήσουμε λίγο με τον Φετφατζίδη. Να σταματήσουμε να τον πιέζουμε και να μην υπάρχει τόσο μεγάλος ενθουσιασμός μαζί του. Έχει πολλά ακόμη να μάθει. Θα πρέπει να διατηρούμε τις ισορροπίες, διότι δεν έχει φτάσει ακόμη στο επίπεδο που θέλουμε. Εμείς τον εμπιστευόμαστε πολύ αλλά έχει ακόμη δρόμο μπροστά του".
Κοκότοβιτς: "Από παιδικό λάθος το γκολ"
Ο Ντούσαν Κοκότοβιτς έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την προσπάθεια, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Πανσερραϊκός άξιζε την ισοπαλία: "Συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί έκαναν μεγάλη προσπάθεια. Πιστεύω ότι με αυτά που έγιναν στο δεύτερο μέρος αξίζαμε τουλάχιστον την ισοπαλία. Συνεχίζουμε την προσπάθεια, δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι, αλλά στο μέλλον θα παρουσιαστούμε καλύτεροι".
Για το γκολ του Ολυμπιακού, ο προπονητής των "λιονταριών" είπε: "Δεν έκανε σπουδαίες ευκαιρίες ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο και εμείς με τη σειρά μας κάναμε 'δώρο' το γκολ, διότι προήλθε από παιδικό λάθος".
Όσον αφορά τις τρεις ήττες του Πανσερραϊκού σε αυτό το ξεκίνημα του πρωταθλήματος, ο Κοκότοβιτς τόνισε πως "είχαμε δύσκολο πρόγραμμα με τρία δύσκολα παιχνίδια κόντρα, αλλά τώρα θα ξεκινήσουν οι αγώνες που θα μπορούμε να πάρουμε βαθμούς. Τώρα ξεκινάει το πρωτάθλημα, ενώ θα μας ευνοήσει και η διακοπή. Δεν θέλω να αλλάξω κάτι στην ομάδα γιατί έχουμε δείξει καλό πρόσωπο σε όλα τα παιχνίδια, ενώ πρέπει να δώσουμε χρόνο σε κάποια παιδιά, όπως ο Βρούτσινα".
http://www.redplanet.gr
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ
Posted in:


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου