OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Η πρώτη μέρα του Νεϊμάρ ως παίκτης της Μπαρτσελόνα...

Πάνω από 55.000 φίλαθλοι τον υποδέχθηκαν στο Καμπ Νόου. Τι είπε ο Βραζιλιάνος για την επιλογή του να πάει στην Μπαρτσελόνα, την Ρεάλ, τον Μέσι, τον Κριστιάνο Ρονάλντο, την θέση που θέλει να παίζει αλλά και το νούμερο της φανέλας το οποίο δεν έχει επιλέξει ακόμα. Πόσο κόστισε η μεταγραφή.

Σε ρυθμούς Νεϊμάρ κινήθηκε τη Δευτέρα (3/6) η Βαρκελώνη. Ο Βραζιλιάνος άσος έφτασε στις 13:02 τοπική ώρα στο αεροδρόμιο "El Prat" της πρωτεύουσας της Καταλονίας και αφού πέρασε πρώτα από τα γραφεία του συλλόγου, πήγε για τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις τις οποίες ολοκλήρωσε με επιτυχία.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκε και πάλι στα γραφεία του συλλόγου για να υπογράψει πενταετές συμβόλαιό το οποίο τον δένει με τους "μπλαουγκράνα" έως το 2018.


Στις 18:36 πάτησε το χορτάρι του Καμπ Νόου, όπου πάνω από 55.000 φίλαθλοι της Μπαρτσελόνα τον αποθέωσαν. Η παρουσίαση του Νεϊμάρ ολοκληρώθηκε με την συνέντευξη Τύπου (19:45) για την οποία είχαν διαπιστευθεί 334 δημοσιογράφοι (διαβάστε στο τέλος του κειμένου τι ειπώθηκε σε αυτή).

Η πρώτη μέρα του Νεϊμάρ στην Βαρκελώνη

16:20 Ο Νεϊμάρ περνάει τις ιατρικές εξετάσεις
 

Έχοντας κάνει και μια στάση στο Palau Blaugrana (εδώ με τον Χουέρτας):

Ο κόσμος έφτασε τις 56.500 στο Καμπ Νόου σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Μπάρτσα:

Στη Βαρκελώνη και η Μπρούνα, κοπέλα του Νεϊμάρ:

Αλλά και η αδερφή του, Ραφαέλα, με φανέλα της Μπάρτσα στη φώτο που ανέβασε στο instagram (@rafaellabeckran):

Η στιγμή της υπογραφής των συμβολαίων (video)

18:25 Ο Νεϊμάρ ετοιμάζεται στα αποδυτήρια της Μπαρτσελόνα:

Εκεί τον υποδέχθηκε ο Αντριάνο:

Το ντουλαπάκι με το όνομά του:




 
"Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι στην Μπαρτσελόνα. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και τον Μέσι να συνεχίσουν να είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Το Καμπ Νόου είναι ένα γήπεδο που σου προκαλεί έντονα συναισθήματα", δήλωσε ο Νεϊμάρ στον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο.

''Συγκράτησα τα δάκρυά μου''

Η ημέρα-Νεϊμάρ ολοκληρώθηκε με την συνέντευξη Τύπου.

"Σήμερα είναι σπουδαία μέρα για μένα και την οικογένειά μου. Όλο αυτό που ζω είναι ένα όνειρο. Ανυπομονώ να παίξω με όλους αυτούς τους παίκτες που θαύμαζα για χρόνια. Μέσι, Τσάβι, Ινιέστα...
Συγκράτησα τα δάκρυά μου όταν βγήκα στον αγωνιστικό χώρο του Καμπ Νόου. Ήταν ένα τεράστιο συναίσθημα... Τεράστιο!

Είμαι ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα, δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω το πως νιώθω", είπε αρχικά ο Νεϊμάρ ο οποίος στη συνέχεια απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Για τη Χρυσή Μπάλα: "Δεν σκέφτομαι να γίνω ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Ο Μέσι είναι ο καλύτερος και είμαι τυχερός που θα παίξω μαζί του".

Για τον αν έχει συναντήσει τον Μέσι μετά την μεταγραφή: "Όχι, ακόμα δεν του έχω μιλήσει. Ελπίζω να τον συναντήσω σύντομα και να του δώσω μια μεγάλη αγκαλιά".

Για τον Βιλανόβα: "Μίλησα για πολύ λίγο με τον Βιλανόβα. Δεν προχωρήσαμε σε τεχνικές αναλύσεις, απλά με ρώτησε πώς είμαι".

Για το νούμερο της φανέλας: "Δεν έχω ακόμα αποφασίσει τι νούμερο θα φοράω. Ποτέ δεν με απασχολούσε αυτό γιατί δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση σε νούμερο. Θα δούμε".

 

"Τα λεφτά δεν είναι το παν"

Για το ενδιαφέρον της Ρεάλ: "Μπαρτσελόνα και Ρεάλ είναι δύο σπουδαίες ομάδες. Αλλά εγώ ακολούθησα την καρδιά μου και η καρδιά μου είναι στην Μπαρτσελόνα. Είχα όντως καλύτερες προσφορές. Αλλά τα λεφτά δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή. Ο πατέρας μου, μου έμαθε ότι το να είμαι ευτυχισμένος, είναι πάνω από όλα".

Για τον Κριστιάνο Ρονάλντο: "Είναι από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο, ένα είδωλο. Τον σέβομαι πολύ".

Για το πώς θέλει να τον αποκαλεί ο κόσμος: "Νέι, Νειμάρ Τζούνιορ, Νειμάρ. Είναι το ίδιο για μένα. Δεν παίζει κάποιο ρόλο"

Για την προσαρμογή του στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο: "Νομίζω ότι θα είναι δύσκολη αλλά ελπίζω να γίνει γρήγορα, Πιστεύω ότι έφυγα από τη Βραζιλία την κατάλληλη στιγμή. Το να έρθω στην Μπάρτσα, είναι μια μεγάλη ευκαιρία να μάθω και άλλα πράγματα".

Για τη θέση που θέλει να παίζει: "Δεν με ενδιαφέρει που θα παίζω. Απλά να παίζω. Ακόμα και τερματοφύλακας (σ.σ. χαμογελά)"

Για τους μεγάλους Βραζιλιάνους που έχουν παίξει στην Μπαρτσελόνα: "Ρομάριο, Ρονάλντο, Ριβάλντο, Ροναλντίνιο... Όλοι αυτοί είναι μεγάλα αστέρια, δεν μπορώ να συγκριθώ τώρα μαζί τους. Θα προσπαθήσω να γράψω τη δικιά μου ιστορία".

Για τη γλώσσα: "Εχω μάθει ήδη μερικά καταλανικά. Για την ακρίβεια τα καταλανικά μου είναι καλύτερα από τα ισπανικά"

 

Στα 57.000.000 ευρώ η μεταγραφή

Σύμφωνα με την επίσημη τοποθέτηση της Μπαρτσελόνα, η αγορά του κόστισε 57 εκατομμύρια ευρώ ενώ η ρήτρα για τον παίκτη ανέρχεται στα 190 εκατομμύρια.

''Αλλες ομάδες πρόσφεραν περισσότερα χρήματα για τον Νεϊμάρ, αλλά μας βοήθησε η μεγάλη του επιθυμία να παίξει σε μας. Δουλεύαμε γι' αυτή τη μεταγραφή για δύο χρόνια, από τη στιγμή που το τεχνικό επιτελείο μας ζήτηση να τον πάρουμε. Στο πλαίσιο της μεταγραφής θα γίνουν δύο φιλικά με την Σάντος, το ένα στο Καμπ Νόου, αλλά ακόμα δεν έχουν οριστεί οι ημερομηνίες", είπε ο Τζουζέπ Μαρία Μπαρτομέου, αντιπρόεδρος της Μπάρτσα.

Οι δημοσιογράφοι επέμεναν για το νούμερο της φανέλας και ρώτησαν τον Άντονι Θουμπιθαρέτα, τον αθλητικό διευθυντή των Καταλανών: "Αν θα πάρει το 11; Το νούμερο 11 έχει αυτή την στιγμή κάτοχο και είναι ο Τιάγκο".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons