Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στο νέο εστιατόριο V’ammos στο στάδιο
«Γ. Καραϊσκάκης», το καθιερωμένο πλέον ετήσιο δείπνο που παραθέτει η
διοίκηση της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός προς τιμήν των χορηγών ομάδας. Στον
καταπληκτικό χώρο του εστιατορίου που θα αποτελέσει το next big thing
στην πόλη, ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλης Μαρινάκης και η
διοίκηση του συλλόγου, υποδέχθηκαν τους χορηγούς της ομάδας μας.
Ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού, κ. Βαγγέλης Μαρινάκης, καλωσόρισε τους καλεσμένους λέγοντας: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας βλέπουμε όλους εδώ. Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε συγκεντρωμένη τη Dream Team των χορηγών, πάντα στο πλευρό της μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας.
Ο Ολυμπιακός μας, κόντρα στη δυσκολία των καιρών, έχει τη χαρά και την τιμή όχι μόνο να διατηρεί τα αστέρια του παρελθόντος στη χορηγική του σύνθεση, αλλά να αποκτά και νέους αστέρες, οι οποίοι μπαίνουν και εκείνοι πλέον στην Dream Team. Η στήριξη όλων σας είναι πολύτιμη. Και βοηθάει τον Ολυμπιακό να συνεχίζει να επενδύει σε όλα τα επίπεδα, σε αυτή τη δύσκολη εποχή για την Ελλάδα.
Πολλοί από εσάς είχατε βρεθεί πριν από περίπου ενάμιση χρόνο στις εγκαταστάσεις του Ρέντη, εκεί όπου χτίζεται καθημερινά το παρόν, αλλά και το μέλλον της ομάδας μας. Διαπιστώσατε ότι το υπερσύγχρονο προπονητικό μας κέντρο αλλάζει διαρκώς και εξασφαλίζει ιδανικό περιβάλλον εργασίας για τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αλλά και για τους νέους αθλητές της Ακαδημίας μας».
Ο κ. Μαρινάκης κατέληξε, δε, επισημαίνοντας: «Απόψε, εδώ, στο “σπίτι” μας, στο γήπεδο ”Γ. Καραϊσκάκης” βλέπετε με αφορμή τη λειτουργία του νέου εστιατορίου, του V’ ammos, ότι φροντίζουμε να γίνεται και το γήπεδό μας καθημερινά καλύτερο. Με περισσότερες υπηρεσίες για τους φιλάθλους μας, αλλά και με νέες δυνατότητες φιλοξενίας για τους συνεργάτες χορηγούς μας».
Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός έχει υπάρξει πρωτοπόρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση χορηγικών συνεργασιών μερικές εκ των οποίων αποτελούν διαχρονικό case study στην Ελληνική αγορά.
Η μαζική υποστήριξη των φιλάθλων, η αγωνιστική κυριαρχία, οι μοναδικές εγκαταστάσεις αλλά και η σταθερή υποστήριξη της διοίκησης, δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον για συνεργασία με εταιρείες που επιλέγουν την κορυφή στο αθλητικό marketing!
Στη παρούσα φάση, η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που προσφέρει αποκλειστικότητα σε κάθε συνεργασία της, ενθαρρύνοντας έτσι ουσιαστικά τις συνέργιες και διαχωρίζοντας τις συνεργασίες της από τις απλές διαφημιστικές προβολές.
Αποτελεί στρατηγική επιλογή της ομάδας να συνδέεται με εταιρείες που έχουν ηγετικό ρόλο στην αγορά τους και όλες οι συνεργασίες έχουν μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Για την αγωνιστική περίοδο 2012 – 2013, η ομάδα έχει συνεργασία με συνολικά 18 εταιρείες οι οποίες και απολαμβάνουν παροχές σε όλες τις εγχώριες εντός έδρας αναμετρήσεις: ΟΠΑΠ, PUMA, VODAFONE, SAMSUNG, COCA – COLA, FLY EMIRATES, CITIBANK, NOVA – FORTHNET group, 11888, PEUGEOT, EKO, INTERSPORT, DIAGEO, TSAKIRIS, ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ METROPOLITAN, BROOKS BROTHERS, ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ & HERBALIFE.
Παράλληλα με την διαφημιστική προβολή, έχουν αναπτυχθεί και μια σειρά συνεργιών με αποκλειστικά προνόμια για τους φιλάθλους και κοινά εμπορικά οφέλη για την ομάδα και τον εκάστοτε χορηγό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν:
• Οlympiacos Μastercard σε συνεργασία με τη Citibank
• Καρτοκινητό Ολυμπιακός σε συνεργασία με τη Vodafone
• 14707 – επίσημη φωνητική πύλη του Ολυμπιακού σε συνεργασία με το 11888
• Official smart ΤV application σε συνεργασία με τη Samsung
Κατά τη διάρκεια της σεζόν η Π.Α.Ε. διοργανώνει μοναδικά events αποκλειστικά για τους χορηγούς και συνεργάτες τους όπως το Olympiacos Xperience (ζήσε μια ημέρα σαν αθλητής του Ολυμπιακού), ξεναγήσεις στο γήπεδο, meet n greet sessions με τους αθλητές καθώς και το ετήσιο business forum το οποίο και ενθαρρύνει συνεργασίες κάτω από την ομπρέλα της ομάδας.
Πέρα των παραδοσιακών τρόπων διαφήμισης στο γήπεδο (πινακίδες, tvc σε οθόνες γηπέδου κλπ) η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός επενδύει σημαντικά και στην ανάπτυξη των ψηφιακών της μέσων (Facebook, Twitter, Kyck κλπ), παρέχοντας έτσι επιπλέον τρόπους διαφήμισης και επικοινωνίας στους χορηγούς της που ενισχύουν τη διαδραστικότητα.
Τέλος, όλες οι συνεργασίες υποστηρίζονται από την εμπορική διεύθυνση της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός και σε επίπεδο διαφημιστική προβολής συντάσσεται αναλυτική αναφορά με την τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη και νέες προτάσεις για την αξιοποίηση της εκάστοτε χορηγίας.
Ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού, κ. Βαγγέλης Μαρινάκης, καλωσόρισε τους καλεσμένους λέγοντας: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας βλέπουμε όλους εδώ. Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε συγκεντρωμένη τη Dream Team των χορηγών, πάντα στο πλευρό της μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας.
Ο Ολυμπιακός μας, κόντρα στη δυσκολία των καιρών, έχει τη χαρά και την τιμή όχι μόνο να διατηρεί τα αστέρια του παρελθόντος στη χορηγική του σύνθεση, αλλά να αποκτά και νέους αστέρες, οι οποίοι μπαίνουν και εκείνοι πλέον στην Dream Team. Η στήριξη όλων σας είναι πολύτιμη. Και βοηθάει τον Ολυμπιακό να συνεχίζει να επενδύει σε όλα τα επίπεδα, σε αυτή τη δύσκολη εποχή για την Ελλάδα.
Πολλοί από εσάς είχατε βρεθεί πριν από περίπου ενάμιση χρόνο στις εγκαταστάσεις του Ρέντη, εκεί όπου χτίζεται καθημερινά το παρόν, αλλά και το μέλλον της ομάδας μας. Διαπιστώσατε ότι το υπερσύγχρονο προπονητικό μας κέντρο αλλάζει διαρκώς και εξασφαλίζει ιδανικό περιβάλλον εργασίας για τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αλλά και για τους νέους αθλητές της Ακαδημίας μας».
Ο κ. Μαρινάκης κατέληξε, δε, επισημαίνοντας: «Απόψε, εδώ, στο “σπίτι” μας, στο γήπεδο ”Γ. Καραϊσκάκης” βλέπετε με αφορμή τη λειτουργία του νέου εστιατορίου, του V’ ammos, ότι φροντίζουμε να γίνεται και το γήπεδό μας καθημερινά καλύτερο. Με περισσότερες υπηρεσίες για τους φιλάθλους μας, αλλά και με νέες δυνατότητες φιλοξενίας για τους συνεργάτες χορηγούς μας».
Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός έχει υπάρξει πρωτοπόρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση χορηγικών συνεργασιών μερικές εκ των οποίων αποτελούν διαχρονικό case study στην Ελληνική αγορά.
Η μαζική υποστήριξη των φιλάθλων, η αγωνιστική κυριαρχία, οι μοναδικές εγκαταστάσεις αλλά και η σταθερή υποστήριξη της διοίκησης, δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον για συνεργασία με εταιρείες που επιλέγουν την κορυφή στο αθλητικό marketing!
Στη παρούσα φάση, η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που προσφέρει αποκλειστικότητα σε κάθε συνεργασία της, ενθαρρύνοντας έτσι ουσιαστικά τις συνέργιες και διαχωρίζοντας τις συνεργασίες της από τις απλές διαφημιστικές προβολές.
Αποτελεί στρατηγική επιλογή της ομάδας να συνδέεται με εταιρείες που έχουν ηγετικό ρόλο στην αγορά τους και όλες οι συνεργασίες έχουν μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Για την αγωνιστική περίοδο 2012 – 2013, η ομάδα έχει συνεργασία με συνολικά 18 εταιρείες οι οποίες και απολαμβάνουν παροχές σε όλες τις εγχώριες εντός έδρας αναμετρήσεις: ΟΠΑΠ, PUMA, VODAFONE, SAMSUNG, COCA – COLA, FLY EMIRATES, CITIBANK, NOVA – FORTHNET group, 11888, PEUGEOT, EKO, INTERSPORT, DIAGEO, TSAKIRIS, ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ METROPOLITAN, BROOKS BROTHERS, ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ & HERBALIFE.
Παράλληλα με την διαφημιστική προβολή, έχουν αναπτυχθεί και μια σειρά συνεργιών με αποκλειστικά προνόμια για τους φιλάθλους και κοινά εμπορικά οφέλη για την ομάδα και τον εκάστοτε χορηγό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν:
• Οlympiacos Μastercard σε συνεργασία με τη Citibank
• Καρτοκινητό Ολυμπιακός σε συνεργασία με τη Vodafone
• 14707 – επίσημη φωνητική πύλη του Ολυμπιακού σε συνεργασία με το 11888
• Official smart ΤV application σε συνεργασία με τη Samsung
Κατά τη διάρκεια της σεζόν η Π.Α.Ε. διοργανώνει μοναδικά events αποκλειστικά για τους χορηγούς και συνεργάτες τους όπως το Olympiacos Xperience (ζήσε μια ημέρα σαν αθλητής του Ολυμπιακού), ξεναγήσεις στο γήπεδο, meet n greet sessions με τους αθλητές καθώς και το ετήσιο business forum το οποίο και ενθαρρύνει συνεργασίες κάτω από την ομπρέλα της ομάδας.
Πέρα των παραδοσιακών τρόπων διαφήμισης στο γήπεδο (πινακίδες, tvc σε οθόνες γηπέδου κλπ) η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός επενδύει σημαντικά και στην ανάπτυξη των ψηφιακών της μέσων (Facebook, Twitter, Kyck κλπ), παρέχοντας έτσι επιπλέον τρόπους διαφήμισης και επικοινωνίας στους χορηγούς της που ενισχύουν τη διαδραστικότητα.
Τέλος, όλες οι συνεργασίες υποστηρίζονται από την εμπορική διεύθυνση της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός και σε επίπεδο διαφημιστική προβολής συντάσσεται αναλυτική αναφορά με την τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη και νέες προτάσεις για την αξιοποίηση της εκάστοτε χορηγίας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου