OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Βλαχοδήμος: «Πρώτα ο Πλατανιάς, μετά ο Ολυμπιακός»...

Απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή του να μεταγραφεί ως δανεικός στον Πλατανιά παρουσιάστηκε ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος, μιλώντας στην ιστοσελίδα της κρητικής ΠΑΕ.

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Πλατανιά έκανε ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος μετά την ανακοίνωση του δανεισμού του από τον Ολυμπιακό.

Ο 22χρονος μεσοεπιθετικός παρουσιάστηκε ικανοποιημένος από την εξέλιξη της υπόθεσής του και εξέφρασε την πίστη ότι οι Χανιώτες μπορούν να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει για τη φετινή αγωνιστική περίοδο.

Μάλιστα, ο νεαρός άσος απηύθυνε κάλεσμα στους οπαδούς της νέας του ομάδας να στηρίξουν τις προσπάθειες εκείνου και των συμπαικτών του.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος στην ιστοσελίδα της κρητικής ΠΑΕ

Για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον Πλατανιά:

«Σημαντικό ρόλο έπαιξε ο προπονητής κ. Νίκος Αναστόπουλος. Είναι ένας πολύ καλός προπονητής, ο οποίος πιστεύει σε εμένα πολύ και χαίρομαι που θα δουλέψω μαζί του. Σημαντικό ρόλο έπαιξε, ακόμη, το γεγονός ότι ο Πλατανιάς είναι μια καλή ομάδα, αλλά και μια πολύ οργανωμένη ομάδα, με σοβαρή Διοίκηση, όπως είχα ήδη ενημερωθεί, αλλά και όπως έχω ήδη διαπιστώσει και προσωπικά».

Για τους προσωπικούς του στόχους:

«Πρωταρχικός μου στόχος είναι να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Να κάνω καλά παιχνίδια, να προσφέρω αυτά που περιμένουν από εμένα ο προπονητής μου και οι συμπαίκτες μου και να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να κερδίσουμε πολλά παιχνίδια. Από εκεί και πέρα, επιθυμία μου είναι, όταν ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα και η ομάδα έχει υλοποιήσει τους στόχους της, να καταφέρω να επιστρέψω στον Ολυμπιακό».

Για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στους οπαδούς της νέας του ομάδας:

«Θα προσπαθήσω, μαζί με τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου, να τους δώσουμε χαρές και θα ήθελα να είναι κοντά στην ομάδα και να μας βοηθάνε με την παρουσία τους στο γήπεδο. Η βοήθειά τους είναι εξαιρετικά σημαντική και τη χρειαζόμαστε». 

http://www.sport-fm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons