OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Μήτρογλου μέχρι το 2017....

Ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός σχετικά με την επέκταση της συνεργασίας με τον διεθνή επιθετικό.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Κώστα Μήτρογλου μέχρι το καλοκαίρι του 2017.

Μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου ο Κώστας Μήτρογλου δήλωσε:

«Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος που ανανεώνω για μια ακόμα φορά την συνεργασία μου με την ομάδα της καρδιάς μου! Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό και τον Πρόεδρο κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, που από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασε και μου έδειξε πόσο με πιστεύει ακόμα και τις στιγμές που η καριέρα μου δεν εξελισσόταν όπως ονειρευόμουν. Θεωρώ ότι με την καθοδήγηση του συλλόγου χτίζω μια σημαντική καριέρα, κάτι που ήθελα από παιδί. Εγώ από την πλευρά μου, δίνω και θα δίνω τα πάντα στην προπόνηση και στους αγώνες για να κάνω ευτυχισμένους τους φιλάθλους μας. Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι μια οικογένεια και όσοι αγωνιζόμαστε με την ερυθρόλευκη, είμαστε περήφανοι και θα δίνουμε τα πάντα για να γίνονται περισσότερες οι στιγμές της δόξας του συλλόγου. Η υπόσχεση μου σε όλους, σκληρή δουλειά και ελπίζω ακόμα περισσότερα γκολ»!

Παρά το ενδιαφέρον αρκετών μεγάλων ευρωπαϊκών ομάδων, ο πρώτος σκόρερ της Superleague με τις εντυπωσιακές επιδόσεις επέκτεινε την συνεργασία του με τον Ολυμπιακό.

Σύμφωνα με πληροφορίες πήρξε αύξηση στις αποδοχές του 25χρονου στράικερ, στο ύψος του 40% και οι ετήσιες απολαβές του παίκτη λογίζονται πλέον λίγο πάνω από 1.000.000 ευρώ ετησίως. Παράλληλα, στο νέο συμβόλαιο δεν υπάρχει ρήτρα πώλησης, κάτι που σημαίνει πως όποια ομάδα θέλει να τον αποκτήσει θα πρέπει να διαπραγματευτεί από μηδενικη βάση με τον Ολυμπιακό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons