OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

"Ελπίζω να μείνουμε πολύ στην Ελλάδα"...

Η σύζυγος του τερματοφύλακα του Ολυμπιακού Ρομπέρτο, η Μάρτα Ντομίνγκεθ, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" και μίλησε για την ζωή της στην Ελλάδα και την σχέση της με τον Ρομπέρτο.

Έχεις αγωνία κάθε φορά που βρίσκεσαι στο γήπεδο;

"Μεγάλη! Παρόλο που έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του άνδρα μου και της ομάδας του, πολλές φορές συμβαίνουν απρόσμενες ανατροπές. Η μπάλα είναι μια άπιστη σύζυγος όσο κι αν ο Ρομπέρτο προσπαθεί να την τιθασεύει... Οφείλουμε να παραδεχτούμε, πάντως, ότι ο Ολυμπιακός άξιζε την πρόκριση, καθώς είναι μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης".

Με τον Ρομπέρτο πως γνωριστήκατε;

"Μέσω μια φίλης που εργαζόταν και εκείνη ως μοντέλο σε κάποιο club της Μαδρίτης. Με το που τον είδα κατάλαβα ότι είναι ο άνδρας της ζωής μου. Ρώτησα, λοιπόν, να μάθω τα πάντα γι' αυτόν. Ο έρωτας από την πλευρά μου ήταν κεραυνοβόλος. Λίγο αργότερα γίναμε ζευγάρι".

Πότε αισθάνθηκες ότι οι καλές επιδόσεις του οφείλονται αποκλειστικά σε σένα;

"Στον δεύτερο ευρωπαϊκό αγώνα που έδωσε με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη. Είχε κάνει απίστευτες αποκρούσεις και η κερκίδα παραληρούσε. Τα έδινε όλα αποδεικνύοντας την υψηλή κλάση και το πείσμα για τη νίκη. Αργότερα μου εκμυστηρεύτηκε ότι έπαιξε ρόλο το ότι βρισκόμουν στην κερκίδα".

Δεν έχω κατα1λήξει πάντως στο γιατί τα μοντέλα παντρεύονται ποδοσφαιριστές;

"Μοντέλα και ποδοσφαιριστές βρίσκονται σε παράλληλους επαγγελματικούς δρόμους. Κάνουν και οι δύο μια δουλειά που διαρκεί 10-12 χρόνια, είναι προβεβλημένοι και απαιτούνται αγάπη, επαγγελματισμός και αυστηρή πειθαρχία για να κάνεις καριέρα και στους δύο τομείς. Ουσιαστικά ζουν με τις ίδιες δεσμεύσεις: δεν πίνουν, δεν ξενυχτούν και δεν έχουν ελεύθερο πρόγραμμα. Από εκεί και πέρα το που θα συναντήσεις ποιον και σε ποια φάση της ζωής σου είναι θέμα τύχης".

Τα παιδιά που αποκτήσατε ήταν συνειδητή απόφαση;

"Ναι. Κάναμε δύο παιδιά, την Μπέλισε που είναι τεσσάρων ετών, και τον Έντσο που είναι ενός. Από τη στιγμή που με τον Ρομπέρτο πήραμε την απόφαση να πορευτούμε στη ζωή μαζί τα παιδιά συμπλήρωσαν την ευτυχία μας. Την Μπέλισε την παίρνω μαζί μου στο γήπεδο και χαίρεται να βλέπει τον πατέρα της να παίζει".

Η ζωή στην Ελλάδα σας αρέσει;

"Μας αρέσει, γι΄αυτό και ελπίζουμε να μείνουμε πολύ. Ζούμε σε ένα υπέροχο σπίτι στα νότια προάστια που βλέπει στην θάλασσα και χαλαρώνουμε κάνοντας βόλτες και ανταλλάσσοντας επισκέψεις σε συναδέλφους του Ρομπέρτο. Ο κόσμος στην Ελλάδα μας καλοδέχτηκε κι αυτό είναι συγκινητικό. Βλέποντας τον σύζυγό μου στον δρόμο και σπεύδουν να του πιάσουν κουβέντα και τον συγχαρούν. Μου αρέσει που οι Έλληνες είναι τόσο εκδηλωτικοί".

Πως στηρίζεις ψυχολογικά τον Ρομπέρτο πριν από έναν δύσκολο αγώνα;

"Πριν από τους δύσκολους αγώνες όπου κι αν είναι αυτοί μιλάμε στο τηλέφωνο για περίπου 15 λεπτά. Με αυτό τον τρόπο χαλαρώνει, αλλά και παίρνει κουράγιο. Ακούω και από άλλους ποδοσφαιριστές ότι η κουβέντα με την γυναίκα τους πριν από το παιχνίδι λειτουργεί καταλυτικά. Εϊναι κάτι σαν ψυχολογικό ντόπινγκ".

Το ότι έχεις γίνει το θέμα συζήτησης στις κερκίδες σε ενοχλεί;

"Στην αρχή μου φαινόταν περίεργο να έχω καρφωμένα τόσα μάτια πάνω μου. Γυρνούσα το κεφάλι μου και έβλεπα κόσμο να με παρατηρεί και φωτογράφους να ζουμάρουν. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα, αλλά το συνήθισα. Άλλωστε το να σε κοιτούν με θαυμασμό είναι κολακευτικό για μια γυναίκα".

Για ποια δήλωση σου δεν μετανιώνεις;

"Όταν πρωτογνώρισα τον Ρομπέρτο είπα: "Το ποδόσφαιρο δεν με εμπνέει αλλά το αγόρι μου ναι". Γι' αυτό και δεν έχω ιδέα από επιθετικούς, μέσους και κεντρικούς αμυντικούς. Χάραξα το αρχικό του ονόματος του στο μπράτσο μου γιατί ο Ρομπέρτο μου σημάδεψε την ζωή μου και ήθελα να τον κουβαλάω για πάντα μαζί μου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons