OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Στον Ολυμπιακό ο Γιαταμπαρέ...

Σαμπού Γιαταμπαρέ.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του 24χρονου ποδοσφαιριστή από το Μάλι,

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Γιαταμπαρέ σημείωσε: «Η έλευση μου σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ, όπως ο Ολυμπιακός, είναι μία σπουδαία εξέλιξη για την καριέρα μου και για αυτό είμαι χαρούμενος».

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού, πραγματοποίησε ο Σαμπού Γιαταμπαρέ στο επίσημο κανάλι του συλλόγου.

Ο 24χρονος χαφ από το Μάλι, μίλησε για το κίνητρο του Τσάμπιονς Λιγκ το οποίο τον έφερε στον Πειραιά, ενώ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στον κόσμο της ομάδας και τα χρώματα(!) της ερυθρόλευκης φανέλας. Για τα οποία όπως τόνισε, πρέπει να τα δώσει όλα μέσα στο γήπεδο.

Ο Σαμπού Γιαταμπαρέ δήλωσε:

Για τον ερχομό του στον Ολυμπιακό: «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην Ελλάδα για να αγωνιστώ σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο, όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είναι για εμένα μία σπουδαία εξέλιξη στην καριέρα μου αυτό, το γεγονός ότι έρχομαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, όπως είναι ο πρωταθλητής Ελλάδος, Ολυμπιακός

Για το κίνητρο του Τσάμπιονς Λιγκ: «Το Champions League είναι πάντα ένα μεγάλο κίνητρο για έναν ποδοσφαιριστή. Δεν είναι διαφορετικό και για εμένα. Είναι ένα σπουδαίο κίνητρο το γεγονός ότι έχω την δυνατότητα να παίξω με τον Ολυμπιακό στο Champions League. Πόσο μάλλον όταν ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο σωματείο, όπως είπα και νωρίτερα με τόσο πρεστίζ.»

Για τον κόσμο της ομάδας: «Είμαι πλέον ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, φοράω τα χρώματα της ομάδας, το κόκκινο και το άσπρο και γι' αυτά τα χρώματα αλλά και εσάς τους οπαδούς της ομάδας μας θα τα δώσω όλα!»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons