OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Στη Τζένοα ο Φετφατζίδης...

Στην Ιταλία και τη Τζένοα θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γιάννης Φετφατζίδης. Ο νεαρός θα υπογράψει για τέσσερα χρόνια στον ιταλικό σύλλογο, με τον Ολυμπιακό να εισπράττει 4 εκατ. από τη μεταγραφή. 

Στην Ιταλία, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γιάννης Φετφατζίδης.

Όπως διαρρέεται από το περιβάλλον του παίκτη, ο Ολυμπιακός απάντησε θετικά στην πρόταση της Τζένοα.

Οι Γενοβέζοι επέστρεψαν σήμερα με νέα βελτιωμένη πρόταση που έκανε τους «ερυθρόλευκους» να πουν το «ναι», έναντι 4 εκατ. ευρώ και 25% ποσοστό μεταπώλησης.

Όσον αφορά στον Έλληνα διεθνή μεσοεπιθετικό θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο, με ετήσιες απολαβές 500.000 χιλιάδες ευρώ.  

http://www.sport-fm.gr

H ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Γιάννη Φετφατζίδη στην Τζένοα.

Η οικογένεια του Ολυμπιακού εύχεται στο Γιάννη Φετφατζίδη κάθε επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Γιάννης Φετφατζίδης δήλωσε:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη και όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού που σεβάστηκε την προσωπική μου επιθυμία να αγωνιστώ σε ένα κορυφαίο πρωτάθλημα όπως το Ιταλικό. Και εννοώ απόλυτα τον όρο οικογένεια, αφού ο Ολυμπιακός στη μέχρι τώρα πορεία μου δεν ήταν μόνο η ομάδα μου αλλά η δεύτερη οικογένεια μου. Γι αυτό και χαίρομαι ιδιαίτερα που η ομάδα διατηρεί ένα σημαντικό ποσοστό των δικαιωμάτων μου.

Νομίζω ότι είναι σημαντικό να συνεχίζει σε ένα σπουδαίο πρωτάθλημα, όπως το Καμπιονάτο, ένας παίκτης όπως εγώ που προέρχομαι από τα σπλάχνα του συλλόγου, από τα τμήματα υποδομής, που τα τελευταία χρόνια δουλεύουν υποδειγματικά.

Θέλω να ευχηθώ στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου την καλύτερη δυνατή συνέχεια και να πετύχουμε όλους τους στόχους. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη τόσων χρόνων που ήταν, είναι και θα είναι αμοιβαία».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons