OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Στον Ολυμπιακό ο Μετζανί...

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Καρλ Μετζανί.

Αναλυτικά ο Αλγερινός αμυντικός είπε:

«Ελπίζω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου κι ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει το πρωτάθλημα και το κύπελλο και, γιατί όχι, να είναι κι ανταγωνιστική στο Champions League» και στη συνέχεια τόνισε για τον κόσμο του Ολυμπιακού:

«Eίμαι πολύ χαρούμενος που θα παίζω γι` αυτούς τους οπαδούς κι ελπίζω να τους αρέσει το στιλ παιχνιδιού μου. Εγώ, πάντως, θα δώσω το καλύτερο γι` αυτούς. 

Ευχαριστώ για την υποδοχή και θα κάνω ό,τι μπορώ στο γήπεδο για να είμαι ένας καλός παίκτης και να εκπροσωπήσω τον Ολυμπιακό όπως πρέπει»

Για να δείτε το video με τις δηλώσεις του Μετζανί στο Olympiacos TV πατήστε ΕΔΩ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons