OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Παίκτης του Ολυμπιακού θα είναι για τα επόμενα δύο χρόνια ο Τσόρι Ντομίνγκες...

Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Αργεντινού ποδοσφαιριστή Αλεχάντρο Νταμιάν Ντομίνγκεζ (Alejandro Damian Dominguez) για τα επόμενα δύο (2) χρόνια.

Η επίσημη παρουσίαση του παίκτη από την ΠΑΕ θα γίνει την Τετάρτη, στις 13:30. 

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Το κόκκινο και το λευκό είναι τα αγαπημένα μου χρώματα, αυτό το ξέρει όποιος με γνωρίζει… Θέλω πολύ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό στους υψηλούς στόχους που έχει και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ξέρω καλά ότι έχουν αγωνιστεί με μεγάλη επιτυχία αρκετοί Αργεντινοί εδώ και αυτό είναι καλό ενώ έχω ακούσει τα καλύτερα για τη νέα μου ομάδα, με όποιον και αν έχω μιλήσει», ήταν τα πρώτα λόγια του Τσόρι Ντομίνγκες μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons