OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Ο Έλντερ Μπαρμπόσα αποτελεί στόχο του Ολυμπιακού...

Ο Ζαρντίμ υπογράφει στον Ολυμπιακό και οι Ίβηρες στέλνουν πακέτο τον Έλντερ Μπαρμπόσα. Ο 25χρονος Πορτογάλος είχε μια εξαιρετική χρονιά με τη Μπράγκα, ωστόσο ακόμα δεν γνωρίζει το μέλλον του. Θα είναι ερυθρόλευκο; Ο Μπαρμπόσα μιλά στο katimagiko.gr για το ενδιαφέρον των ερυθρόλευκων, βλέπει με καλό μάτι την προοπτική του Πειραιά και περιμένει... κρούση. «Τη δεδομένη χρονική στιγμή είμαι στην Τουρκία διακοπές και έτσι δεν έχω κάποια επαφή.

Ωστόσο, μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχω επικοινωνία με τον μάνατζερ μου, όπου κάτι έχει να μου πει για το ενδιαφέρον από σύλλογο. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει ακόμα την επόμενη σεζόν. Η Μπράγκα έχει μαζί με την Πόρτο τα δικαιώματά μου, οπότε θα ξέρω σε λίγο καιρό που θα συνεχίσω» τόνισε.

Ο 25χρονος αναφέρθηκε με κολακευτικά σχόλια στο ενδιαφέρον του Θρύλου προσθέτοντας:«Είναι τιμητικό να ενδιαφέρεται για μένα ένας τόσο μεγάλος σύλλογος όπως ο Ολυμπιακός. Είναι σχεδόν μόνιμος πρωταθλητής και με συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι ένα επιπλέον κίνητρο για μένα, ωστόσο ακόμα δεν έχω κάτι επίσημο».

Ο Έλντερ Μπαρμπόσα στάθηκε και στον... νέο τεχνικό του Ολυμπιακού, τον οποίο και αποθέωσε δείχνοντας την προτίμησή του να έρθει στο Λιμάνι. «Υπέγραψε στον Ολυμπιακό;» ήταν το αρχικό του σχόλιο και πρόσθεσε:«Είναι κάτι εξαιρετικό τόσο για τον Ζαρντίμ όσο και για τον Ολυμπιακό. Είναι αγαπημένος μου τεχνικός, με βοήθησε αρκετά φέτος όπως και την Μπράγκα. Έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, δουλεύει πολύ και τα δίνει όλα για να πετύχει.

Βοηθά όλους τους παίκτες του, είναι δίπλα και αυτό αποτελεί και ένα από τα μυστικά στη δουλειά του. Του αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο, αρκεί να υπάρχουν οι βάσεις γι' αυτό, όπως δηλαδή να έχει η ομάδα μια δυνατή άμυνα».
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons