OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

“Σίγουρα θέλω να επιστρέψω”....

Ο Φερνάντο Μπελούτσι μίλησε στην εφημερίδα Πρωταθλητής για το ενδεχόμενο να φορέσει ξανά τα ερυθρόλευκα: «Είμαι στα μέρη μου για διακοπές και περιμένω και εγώ να δω τι θα γίνει. Έχω συμβόλαιο με την Πόρτο αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα όσον αφορά στο μέλλον μου στην ομάδα. Θα μιλήσει μαζί τους ο μάνατζέρ μου και θα δούμε. Αν ξέρω κάτι για τον Ολυμπιακό; Δεν ξέρω απολύτως τίποτα. Δεν μου έχει πει κανείς κάτι σχετικά με ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Αν η Πόρτο δεν με θέλει και με προσεγγίσει ο Ολυμπιακός, σίγουρα θα ήθελα να επιστρέψω. Δεν έχω ξεχάσει τις όμορφες στιγμές που πέρασα σε αυτή την ομάδα. Πάντα ήταν, είναι και θα είναι στην καρδιά μου ο Ολυμπιακός, είτε ξαναφορέσω τη φανέλα του είτε όχι. Μακάρι να έρθουν έτσι τα πράγματα και να ξαναπαίξω για τον Ολυμπιακό αλλά όπως είπα και πριν είμαι παίκτης της Πόρτο, έχω συμβόλαιο και για να γίνει κάτι θα πρέπει να συμφωνήσουν οι δύο ομάδες. Εγώ είμαι πάντα ανοιχτός για τον Ολυμπιακό».

Οσον αφορά για το νέο προπονητή του Ολυμπιακού είπε:

«Είναι ένας από τους κορυφαίους στην Πορτογαλία. Η Μπράγκα έκανε σπουδαία σεζόν και έπαιξε όμορφο ποδόσφαιρο. Είναι νεαρός και έχει όλο το μέλλον μπροστά του. Παίζει όπως σχεδόν όλοι οι Πορτογάλοι τεχνικοί, με 4-3-3 το οποίο προσαρμόζει ανάλογα με τις απαιτήσεις του αγώνα, είτε με ένα αμυντικό χαφ είτε με δύο. Μου άρεσε η Μπράγκα και το ποδόσφαιρό της. Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός έκανε πολύ καλή επιλογή. Όλοι όσοι ασχολούμαστε πάντως με το ποδόσφαιρο, κρινόμαστε στο γήπεδο και εκεί θα κριθεί και ο κύριος Ζαρντίμ. Θεωρώ πάντως ότι έχει τις ικανότητες να αποδειχθεί άξιος διάδοχος του Ερνέστο Βαλβέρδε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons