OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Ευλογία να κατακτήσω την Ευρωλίγκα με τον ΟΣΦΠ...

Ανυπόμονος να αγωνιστεί στο Final 4 της Ευρωλίγκας με τον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Τζος Πάουελ μέσω του blog του στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

Ενθουσιασμένος και ανυπόμονος είναι ο Τζος Πάουελ ενόψει της συμμετοχής του στο Final 4 της Ευρωλίγκας με τον Ολυμπιακό. Ο Αμερικανός σέντερ, μέσω του blog που έχει στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης, αναφέρθηκε στο πέμπτο παιχνίδι των προημιτελικών με την Αναντολού Εφές, στη συνέχεια εξέφρασε την επιθυμία να κατακτήσει το φετινό τρόπαιο στο Λονδίνο, ενώ τέλος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα.

Αναλυτικά όσα έγραψε στο blog της Ευρωλίγκας ο Τζος Πάουελ:

«Καλησπέρα, στον κόσμο της Ευρωλίγκα! Είμαι ο Τζος Πάουελ του Ολυμπιακού και προετοιμάζομαι για το Final 4. Για κανέναν δεν είναι εύκολο να προκριθεί στο Final 4 στην πρώτη του χρονιά στην Ευρωλίγκα και γι’ αυτό είμαι πολύ χαρούμενος. Για μένα, ήταν μία εμπειρία γνώσης: το στιλ παιχνιδιού, οι κανονισμοί, οι διαφορετικές τακτικές και γενικά όλα αυτά. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα άρχισα να μαθαίνω καινούρια πράγματα.

Φυσικά, δεν ήταν εύκολη η πρόκριση στο Final 4. Καταφέραμε να διατηρήσουμε το αγωνιστικό μας επίπεδο και να παραμείνουμε υγιείς σε δύσκολες στιγμές μέχρι τώρα. Περάσαμε κάποιες δύσκολες στιγμές, ειδικά στη αρχή του TOP 16, όπου είχαμε μείνει λίγο πίσω. Αλλά ανεβήκαμε την κατάλληλη στιγμή και γίναμε ακόμη πιο δυνατοί. Χάσαμε κάποια παιχνίδια, στα οποία δεν έπρεπε να ηττηθούμε. Αυτό ήταν δύσκολο, αλλά βρήκαμε το δρόμο για να επιστρέψουμε. Συγκεντρωθήκαμε, παίξαμε πιο πολύ σαν ομάδα και γίναμε καλύτεροι.

Ακόμα και όταν ήμασταν 15 πόντους πίσω στο πέμπτο παιχνίδι των playoffs, η άμυνά μας δούλεψε υποδειγματικά. Η ενέργεια που είχαμε μας βοήθησε να ανατρέψουμε την κατάσταση. Γυρνούσαμε καλύτερα την μπάλα και παλέψαμε περισσότερο στα ριμπάουντ. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλύτεροι και αυτό μας βοήθησε αρκετά. Οι οπαδοί μας στήριζαν συνέχεια και μας βοήθησαν να δώσουμε περισσότερη ενέργεια. Γενικά κάναμε πολλά πράγματα, αλλά η ενέργεια και η προσπάθεια ήταν τα “κλειδιά” για να πάρουμε τη νίκη.

Ήταν καταπληκτικοί οι πανηγυρισμοί! Όχι μόνο για τους οπαδούς αλλά και για την ομάδα που πέρασε πολλά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Περνώντας όλα αυτά, μαζί με την πρόκριση στο Final 4, ήταν τρομερή εμπειρία. Ο συνδυασμός της υποστήριξης με την ενέργεια ήταν εκπληκτικός. Όμως έτσι, μπορούμε να νικήσουμε τον οποιονδήποτε.

Ήταν δύσκολο να προσαρμοστώ στην ομάδα, η οποία ήδη δούλευε πολύ καλά χωρίς εμένα. Τα περισσότερα παιδιά ήταν ήδη από την περσινή χρονιά που ο Ολυμπιακός κατέκτησε την Ευρωλίγκα. Ο καθένας είχε ήδη το ρόλο του και εγώ απλά ήθελα να βρω τον δικό μου, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, για να πετύχει η ομάδα. Πάντα είναι δύσκολα, ειδικά όταν νικάς. Ο ρόλος μου είναι να παίζω καλά στην άμυνα: να παίρνω ριμπάουντ, να δίνω ενέργεια, να κάνω σκριν και να κάνω το σωστό play τη συγκεκριμένη στιγμή.

Η Αθήνα είναι μία ωραία πόλη, στην οποία υπάρχει πάθος για το μπάσκετ. Απολαμβάνω τη ζωή εδώ, τον πολύ καλό καιρό, αλλά και τα πολλά εστιατόρια που μπορεί να φας δίπλα στη θάλασσα. Εγώ, η γυναίκα και τα παιδιά μου, μας αρέσει η ζωή εδώ. Όλοι γύρω από την ομάδα συζητούν για το Final 4 και εμείς κάθε μέρα προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι. Κάθε μέρα είναι μία διαδικασία και έχει σημασία για την προετοιμασία ενόψει του Final 4. Πιστεύω πως κάνουμε τη σωστή προετοιμασία και όταν έρθει η ώρα του παιχνιδιού, θα βγούμε και θα παίξουμε καλά.

Είχα πάει στο Λονδίνο, αλλά μόνο για να πάρω ανταπόκριση για μία πτήση. Δεν είδα πολλά και είμαι σίγουρος πως και τώρα δεν έχω αρκετό χρόνο για να δω. Έχουμε δύο σημαντικά παιχνίδια! Για τους οπαδούς είναι μεγάλη υπόθεση, μεγάλα μας σε μία μεγάλη πόλη. Είμαι σίγουρος πως η ατμόσφαιρα στην O2 Arena θα είναι τρελή, με πολλούς οπαδούς. Ανυπομονώ γι’ αυτό!

Με όλα αυτά που έχω περάσει, θα ήταν ευλογία να κατακτήσω την Ευρωλίγκα με τον Ολυμπιακό. Θέλω να κάνω το καλύτερο σε αυτή την ευκαιρία που μου δίνεται. Θα είναι μία σπουδαία εμπειρία, να κατακτήσω την Ευρωλίγκα. Αυτές είναι στιγμές για τις οποίες προετοιμάζεσαι και δουλεύεις σκληρά. Ήρθε η ώρα να κανονίσουμε τη δουλειά! Όλα τα παιδιά στην ομάδα που κατέκτησαν πέρυσι την Ευρωλίγκα μιλούν μόνο γι’ αυτό, ειδικά τώρα που θα αγωνιστούν ξανά στο Final 4. Μιλούν για τα ματς και για το τι έγινε πέρυσι. Ανυπομονώ να ζήσω και εγώ μία τόσο μεγάλη στιγμή φέτος. Όλα ξεκινούν από την πρώτη στιγμή! Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι, γιατί αυτό είναι όλο το “κλειδί” της διαδικασίας!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons