OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Καλντέιρα, η επιστροφή....

Επιστροφή νούμερο δύο για τον Ολυμπιακό, καθώς, μετά τον Βασίλη Κουρνέτα, τα «ερυθρόλευκα» θα ξαναφορέσει, μετά από τρία χρόνια και ο Λεονάρντο Καλντέιρα. Όπως έκαναν γνωστό με ανακοίνωση τους οι «ερυθρόλευκοι», ο Καλντέιρα υπόγραψε συμβόλαιο μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους τρεμπλούχους Ελλάδας.

Την συμφωνία του με τον Ολυμπιακό, πάντως, την είχε αποκαλύψει ο ίδιος ο παίκτης με ανακοίνωση του νωρίτερα.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους στο Βραχάτι για την υπέροχη χρονιά που είχαμε εκεί. Όλοι με καλωσόρισαν με ανοικτές αγκάλες και μου φέρθηκαν σα μέλος της οικογένειάς τους. Οι ιθύνοντες ήταν ξεκάθαροι και σωστοί σε όλα όσα υποσχέθηκαν. Αγαπάει πολύ αυτό το μέρος ο κόσμος και θα είναι πάντα στο μυαλό μου. Ευχαριστώ για όλα.

Σήμερα, έχω σκοπό να συναντήσω στην Αθήνα, την ομάδα στην οποία έζησα κάποιες από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ξαναπαίξω σε αυτό το σπουδαίο σύλλογο, τον Ολυμπιακό. Θα γυρίσω στο Τσάμπιονς Λιγκ με σπουδαίους παίκτες και θα έχω σαν πασαδόρο τον Κουρνέτα, ένα σπουδαίο επαγγελματία», ήταν η ανακοίνωση του Καλντέιρα.

Πέραν της απόκτησης του Βραζιλιάνου, ο Ολυμπιακός έκανε γνωστή και την ανανέωση της συνεργασίας του για ακόμα ένα χρόνο με τον Νίκο Σμαραγδή, που γίνεται ο τέταρτος, μετά τους Γιορντάνοφ, Γιούρισιτς και Σωτηρίου, που ανανέωσαν τα συμβόλαια τους με τον πρωταθλητή Ελλάδας. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons