OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Μην ψάχνουν δικαιολογίες...



Ο Ολυμπιακός είναι άξιος νικητής και συνεπώς πρωταθλητής, όπως είπε ο Μαρινάκης, ο οποίος αναφέρθηκε και στον Σισέ, στον οποίο είπε πως μπορεί να φύγει, χωρίς μπλούζες και φούστες.

"Επειδή σήμερα ειπώθηκαν πάρα πολλά, εγώ έχω να πω το εξής. Η υποδοχή του ΠΑΟ ήταν υποδειγματική. Σύμφωνα με τους ίδιους και ανθρώπους που ήταν παρόντες. Διδάξαμε αρχές, ήθη και δείξαμε ότι είμαστε υπεράνω και έχουμε κάνει πολύ μεγάλο αγώνα για τη βία στα γήπεδα.

Η αποστολή του ΠΑΟ έφτασε χωρίς κανένα πρόβλημα στο Καραϊσκάκη και κέρδισε το ποδόσφαιρο από αυτή την υποδοχή.

Στο ματς είδαμε φάσεις γκολ, και όταν έληξε εγώ πήγα να συγχαρώ τους παίκτες μου. Εγώ όταν είδα τον Σισέ στα αποδυτήρια δεν τον είδα να υποφέρει, είδα τον Σισε να θέλει να αποχωρήσει από την Ελλάδα. Αν θέλει να φύγει χωρίς μπλούζες και φούστες μπορεί να αποχωρήσει.

Αυτή τη νίκη τη χάρηκα ιδιαίτερα γιατί είναι πολύ ωραίο να κερδίζεις στο 92'. Το χαρήκαμε ιδιαίτερα, το αξίζαμε και το σκορ θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερο για τον Ολυμπιακό. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες για μια ομάδα που δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Ολυμπιακό.

Έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια για τη βία στα γήπεδα. Και στο Καραϊσκάκη και σε εκδρομές, οι οπαδοί μας είχαν υποδειγματική συμπεριφορά.

Έχουμε προσφέρει πάρα πολλά στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Και σήμερα αν ο ΠΑΟ έχει να πει ότι μπήκαν φίλαθλοι στο γήπεδο. Είναι λογικό να πανηγυρίσουν αφού νιώθουν ότι κερδίζουν το πρωτάθλημα.

Εγώ δεν έχω δει κανέναν Ολυμπιακό να επιτίθεται σε Παναθηναϊκούς. Αν τα δω στο βίντεο θα τα καταδικάζω.

Πρέπει να μάθουμε ότι όταν μια ομάδα σαν τον Ολυμπιακό που αξίζει να είναι πρωταθλητής, όλοι θα πρέπει να έχουν να πουν μια καλή κουβέντα.

Τα παιδιά των Ολυμπιακών πάνε χαρούμενα τη Δευτέρα στο σχολείο. Για αυτό όσο πιο πολλά παιδιά Ολυμπιακοί υπάρχουν τόσο το καλύτερο
", ήταν τα λόγια του προέδρου του Θρύλου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons