OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Οι δηλώσεις των νικητών...

Ο Βέλγος επιθετικός, που ήταν από τους κορυφαίους των «ερυθρόλευκων», τόνισε: «Το γκολ που πέτυχα ήταν πολύ ωραίο και το είχαμε δουλέψει στην προπόνηση. Θεωρώ ότι ακόμη δεν έχει κριθεί η υπόθεση τίτλος και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε να φτάσουμε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν σας κρύβω ότι μετά το δικό μου γκολ και τη ισοφάριση του Παναθηναϊκού, μου ήρθε στο μυαλό μου η εικόνα του ντέρμπι του πρώτου γύρου και φοβήθηκα ότι θα χάσουμε. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Κρατάμε την νίκη».

Ο Φρανσουά Μοντέστο θυμήθηκε ντέρμπι από τα παλιά στο γαλλικό πρωτάθλημα και μίλησε για ματς με ιδιαιτερότητες: «Ήταν πολύ σημαντική η νίκη. Ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι . Μου θύμισε το ντέρμπι Παρί–Μαρσέιγ πριν από 15 χρόνια», υποστήριξε ο Μοντέστο, ο οποίος ερωτηθείς για τη είσοδο των οπαδών του Ολυμπιακού στον αγωνιστικό χώρο με τη λήξη της αναμέτρησης επεσήμανε: «Δεν πρόλαβα να δω τι έγινε. Όσον αφορά την συνέχεια του πρωταθλήματος ακόμη δεν έχει κριθεί τίποτα και στην συνέχεια θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Παλέψαμε το παιχνίδι μέχρι το τέλος και καταφέραμε να πάρουμε την νίκη.

Τέλος, ο «χρυσός» σκόρερ Ράφικ Τζιμπούρ δήλωσε ότι νιώθει πρωταθλητής: «Δείξαμε σήμερα ότι ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, αλλά ήταν ένα μεγάλο βήμα. Είμαι χαρούμενος που σκόραρα και είχα συμμετοχή σε αυτόν τον τίτλο, γιατι ήρθα στο τέλος και δεν έχω κάνει τόσα πολλά για τον τίτλο. Όταν έρχεσαι στον Ολυμπιακό πάντα νιώθεις πρωταθλητής. Είμαι ευτυχισμένος γιατί σήμερα κερδίσαμε την μοναδική ομάδα που αποτελούσε κίνδυνο».
 
 
http://www.thrylos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons