OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Δίκαια πρωταθλητές, δεν ξέρω για τριετές...

Απαντήσεις για τις αντιδράσεις των ... απέναντι αλλά και για το θέμα του συμβολαίου του δίνει ο Ραφίκ Τζιμπούρ. Η πρόσφατη μάχη με τον Παναθηναϊκό και οι αντιδράσεις από το πράσινο στρατόπεδο δεν έμειναν ασχολίαστες από τον Αλγερινό επιθετικό: «Δεν περίμενα κάτι διαφορετικά. Τόσα χρόνια στην Ελλάδα έχω μάθει πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Έχασαν και τα έκαναν άνω-κάτω. Έψαξαν για δικαιολογίες».

Ο Θρύλος θα γίνει δικαιότατα πρωταθλητής τονίζει ο Τζιμπούρ: «Κατακτάμε τον τίτλο διότι είμαστε καλύτεροι. Όλοι το ξέρουν αυτό. Όλοι όσοι βλέπουν ποδόσφαιρο και θέλουν να κοιτούν κατάματα την αλήθεια. Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα και θα πάρει δίκαια τον τίτλο», έλεγε σε συμπαίκτες και φίλους ο επιθετικός του Ολυμπιακού.

Όσο για το αλγερινό δημοσίευμα που τον θέλει να υπογράφει τριετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό ο Τζιμπούρ είπε: «Όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω κάτι τέτοιο εγώ. Όπως μερικές φορές γράφουν ανακρίβειες και οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα, έτσι και στην πατρίδα μου. Δεν υπάρχει συμφωνία για τριετές συμβόλαιο, δεν έχω υπογράψει κάτι. Θα γίνει κουβέντα μετά το τέλος της σεζόν. Το έχω πει πολλές φορές. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αν εξαρτάται από εμένα θα μείνω. θα κάνω ό,τι μπορώ για να μείνω».
 
http://www.thrylos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons