OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ιπτάμενος... Έλληνας


Ο γκολκίπερ της Φέγενορντ αλλά και της εθνικής Ελπίδων, Κώστας Λάμπρου αποκαλύπτει στο Sport24.gr πως βρέθηκε σε ηλικία μόλις 13 ετών στην Ολλανδία. Το πέρασμα από τις ακαδημίες της Τσέλσι και δίψα για διάκριση (vids).Επιμέλεια: Γιάννης Γεωργόπουλος Δημοσίευση: 27 Φεβ. 2011 08:24
Έμαθα όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα” είχε πει ο πρώην πρόεδρος της Νοτίου Αφρικής, Νέλσον Μαντέλα σε Έμαθα όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα” είχε πει ο πρώην πρόεδρος της Νοτίου Αφρικής, Νέλσον Μαντέλα σε μία αποστροφή του λόγου του.
 Ο Κώστας Λάμπρου αν και μόλις 19 ετών,  μετράει μία πενταετία στη Φέγενορντ, έχει χρισθεί ήδη διεθνής με την εθνική Ελπίδων, ενώ πέρασε και από τις Ακαδημίες των Άγιαξ και Τσέλσι.
Ο Κώστας Λάμπρου αν και μόλις 19 ετών,  μετράει μία πενταετία στη Φέγενορντ, έχει χρισθεί ήδη διεθνής με την εθνική Ελπίδων, ενώ πέρασε και από τις Ακαδημίες των Άγιαξ και Τσέλσι.
Τα καλύτερα έρχονται για τον Έλληνα πορτιέρο που πριν μεταναστεύσει στην Ολλανδία, κάλυπτε τέσσερις φορές την εβδομάδα απόσταση 50 χιλιομέτρων για να προπονηθεί στη Χαλκίδα.

Έχοντας κερδίσει το πρώτο στοίχημα του εγκλιματισμού του στη "χώρα της τουλίπας" ανεβάζει τον πήχη ψηλά προσδοκώντας ευκαιρίες στη Φέγενορντ. Η ομάδα του Ρότερνταμ επανέφερε στο ρόστερ της τον ταλαντούχο τερματοφύλακα τον οποίο είχε παραχωρήσει δανικό το περασμένο καλοκαίρι στην Εξέλσιορ (σ.σ.: ομάδα ‘δορυφόρο’ της Φέγενορντ).



την εβδομάδα απόσταση 50 χιλιομέτρων για να προπονηθεί στη Χαλκίδα.



Έχοντας κερδίσει το πρώτο στοίχημα του εγκλιματισμού του στη "χώρα της τουλίπας" ανεβάζει τον πήχη ψηλά προσδοκώντας ευκαιρίες στη Φέγενορντ. Η ομάδα του Ρότερνταμ επανέφερε στο ρόστερ της τον ταλαντούχο τερματοφύλακα τον οποίο είχε παραχωρήσει δανικό το περασμένο καλοκαίρι στην Εξέλσιορ (σ.σ.: ομάδα ‘δορυφόρο’ της Φέγενορντ).
 "Με παραχώρησε η Φέγενορντ δανεικό στην Εξέλσιορ το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να πάρω παιχνίδια στα πόδια. Ο τεχνικός της Εξέλσιορ είχε διαβεβαιώσει την ομάδα μου πως θα αποτελέσω πρώτη επιλογή, όμως χωρίς να μου δώσει καμία εξήγηση για το γεγονός πως όπως αποδείχθηκε δεν με χρησιμοποιούσε. Έτσι, στη Φέγενορντ από τη στιγμή που είδαν πως η συμφωνία αθετήθηκε ζήτησαν την επιστροφή μου".
Ο Λάμπρου, ο οποίος αποτελεί υπόδειγμα επαγγελματία αθλητή (σ.σ.: μεταβαίνει πρώτος στις προπονήσεις και αποχωρεί τελευταίος) εμφανίζεται έτοιμος για να πάρει θέση βασικού.
"Νιώθω πολύ έτοιμος, πιστεύω όλα αυτά τα χρόνια εδώ δουλέψει σωστά. Μπορεί να μην διαθέτω μεγάλη εμπειρία ωστόσο ψυχολογικά νιώθω πως είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα μου".
Ο διεθνής τερματοφύλακας νιώθει νοσταλγία για την πατρίδα ωστόσο τονίζει πως στη Φέγενορντ του συμπεριφέρονται με απόλυτο σεβασμό.
"Δεν έχω μετανιώσει για την απόφαση μου να φύγω από την Ελλάδα σε μικρή ηλικία. Με αντιμετωπίζουν στη Φέγενορντ σαν δικό τους παιδί και προσπαθώ και εγώ να είμαι σωστός και συνεπής στις υποχρεώσεις μου τον σύλλογο. Είμαι ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση που έχω εδώ".

  Ο τεχνικός της Φέγενορντ, Μάριο Μπέιν εκτιμά τις δυνατότητες αλλά και το πείσμα του Κώστα Λάμπρου.  "Είναι ευχαριστημένος από την προσπάθεια που κάνω και μου ζητάει να συνεχίσω με τους ίδιους ρυθμούς. Βασικά αυτό που λέει όχι μόνο σε μένα αλλά σε κάθε παίκτη της Φέγενορντ είναι να μη παίρνει από κάτω σε περίπτωση που βρισκόμαστε στον πάγκο ή ακόμη και εκτός αποστολής.
Τονίζει πως όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι χρήσιμοι για τον σύλλογο και θα πρέπει να είναι πανέτοιμοι να αγωνιστούν ανά πάσα στιγμή".
Ο ανερχόμενος γκολκίπερ εξήγησε πως μέσω Λονδίνου και Άμστερνταμ κατέληξε τελικά στους Ρότερνταμερς.
"Όταν βρισκόμουν στην Ελλάδα, συμμετείχα με την ομάδα «Ελπίδα» σε τουλάχιστον τρία τουρνουά. Είχαν συμμετάσχει μεγάλοι σύλλογοι όπως Ρεάλ Μαδρίτης, Μίλαν, Άγιαξ, Βαλένθια, Λεβερκούζεν, Πάρμα και άλλες.
Ήμουν μόλις 10 ετών και τα πήγα πολύ καλά. Στη συνέχεια σε άλλο τουρνουά που διεξήχθη σε καμπ στο Λουτράκι, ο Άγιαξ εκδήλωσε ενδιαφέρον του. Ταξίδεψα στην Ολλανδία, του άρεσα όπως προτού επιστρέψω, έκανα ένα πέρασμα και από την Τσέλσι.
Αποφάσισα να επιστρέψω και πάλι στην Ολλανδία, καθώς πίστευα πως θα ήταν καλύτερα προκειμένου να ανελιχθώ στις Ακαδημίες του συλλόγου. Παρέμεινα για αρκετούς μήνες μέχρι που με πλησίασε ένας Ολλανδός σκάουτερ και μετέπειτα ατζέντης μου, για λογαριασμό της Φέγενορντ. Έτσι από το καλοκαίρι του 2006 ανήκω στη Φέγενορντ".
 
 Ο Λάμπρου θα επιθυμούσε να κάνει καριέρα στο εξωτερικό, ωστόσο αποφεύγει τα μεγάλα λόγια.
"Μου λείπει η Ελλάδα, αλλά θα ήθελα να αγωνίζομαι στο εξωτερικό. Προτεραιότητα δεν το λέω, δεν θέλω να το λέω γιατί ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πως θα έρθουν τα πράγματα. Εάν υπάρξει μία καλή πρόταση από την Ελλάδα δεν θα μπορείς να αποκλείσεις κανένα ενδεχόμενο".
Νικοπολίδης, Κασίγιας και Στεκέλενμπουργκ αποτελούν τους αγαπημένους γκολκίπερ του ποδοσφαιριστή της Φέγενορντ.
"Δεν έχω γενικότερα ινδάλματα, όμως ο Νικοπολίδης είναι ένας τερματοφύλακας που θαυμάζω. Ακόμη και οι Ολλανδοί τον σέβονται. Επίσης ο Κασίγιας είναι ένας σπουδαίος γκολκίπερ, αλλά και ο Στεκέλενμπουργκ βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Βγάζει μία ηρεμία στο παιχνίδι του, ενώ με εντυπωσιάζουν και ο τρόπος με τον οποίο κατευθύνει τον Άγιαξ του αλλά και την εθνική Ολλανδίας".
Η παρουσία στην Εθνική Ελπίδων αν μη τι άλλο ανεβάζει τις μετοχές του Λάμπρου που έδειξα καλά στοιχεία και στο πρόσφατο φιλικό με τη Γερμανία (0-0).
"Αυτό θέλω να πιστεύω και εγώ. Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στην ομάδα κάτι που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Στόχος μου είναι να βελτιώνομαι ακόμη περισσότερο μέσα από την εθνική ομάδα και να γίνω ακόμη πιο καλός.
Ο κ. Γεωργιάδης κάνει πολύ καλή δουλειά και με έχει βοηθήσει πολύ, όπως άλλωστε και ο προκάτοχος του, ο κ. Νιόπλιας που με κάλεσε για πρώτη φορά το 2009".
 
 Ο Ολλανδοτραφής γκολκίπερ με περίσσια ειλικρίνεια αποκαλύπτει τα ατού του, αλλά και τα στοιχεία που χρειάζεται βελτίωση.
"Το μειονέκτημα μου είναι πως δεν είμαι πολύ ψηλός για τερματοφύλακας, όμως έχω καλό άλμα. Θα πρέπει να διαβάζω τις φάσεις και να αντιδρώ άμεσα. Θεωρώ πως έχω καλά ρεφλέξ και είμαι γρήγορος στο ένας εναντίον ενός, όπως επίσης μπορώ να ανοίξω παιχνίδι χρησιμοποιώντας τα πόδια.
Αρνητικό στοιχείο το οποίο προσπαθώ να βελτιώσω στο παιχνίδι μου είναι να χρησιμοποιώ εξίσου καλά και το αριστερό μου πόδι".
Ο Κώστας Λάμπρου εν δράσει...
 

Αφιέρωμα για τον δανεισμό του Έλληνα τερματοφύλακα από τη Φέγενορντ στην Εξέλσιορ

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons