OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πυροδοτεί τη ρουκέτα ο Τζιμπούρ...

Κρίμα και άδικο. Κρίμα που αυτός ο παίκτης δεν έχει φορέσει νωρίτερα την ερυθρόλευκη φανέλα. Αδικο που ο τρομοκράτης δεν γνώρισε νωρίτερα τους φίλους του Θρύλου. Ο θυμόσοφος λαός μας, λέει «κάλλιο αργά παρά ποτέ» και μπορούμε να πούμε ότι ο Ράφικ Τζιμπούρ είναι γεννημένος για τον Ολυμπιακό!

Μην μας θεωρείτε υπερβολικούς. Συναντήσαμε έναν άνθρωπο με ιδανικά, αυθεντικό, έναν ποδοσφαιριστή με δίψα για την επιτυχία που δεν έχει με κανένα πρόβλημα με την πίεση. Ο Τζιμπούρ έχει ψύχωση με τις νίκες και προτιμά να ζήσει 10 χρόνια σαν λιοντάρι, παρά 100 σαν πρόβατο!

Παραδέχθηκε ότι είναι τρομοκράτης στο γήπεδο, ότι γουστάρει τον κόσμο του Ολυμπιακού, το Καραϊσκάκη και ανυπομονεί να κατακτήσει το πρώτο του τίτλο με την ερυθρόλευκη φανέλα. Για αυτούς που υποστηρίζουν ότι είναι «κακό παιδί», έχει πληρωμένη απάντηση: «Ποτέ δεν είμαι κακό παιδί. Είμαι επαγγελματίας. Δεν λέω ψέματα. Δεν είμαι ψεύτικος. Δίνω απαντήσεις με τον δικό μου τρόπο, σε όσους θέλουν να με μειώσουν».

Η πρώτη ερώτηση δεν θα μπορούσε να μην είχε σχέση με το ντέρμπι. Οι φίλοι του Ολυμπιακού θέλουν νίκη. Για την ακρίβεια ρεβάνς για την άδικη ήττα στον πρώτο γύρο. Ο Τζιμπούρ το ξέρει. Μπορούσε να απαντήσει με κοινότοπο τρόπο, να πει ότι και η ισοπαλία είναι καλό αποτέλεσμα για τον Θρύλο, αλλά αυτός δεν έκρυψε ότι θέλει τους τρεις βαθμούς. «Νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό παιχνίδι της χρονιάς, όχι μόνο για τους οπαδούς του Ολυμπιακού αλλά και για του Παναθηναϊκού.

Οι δύο ομάδες παλεύουν για το πρωτάθλημα, είναι πιο σημαντικό για εμάς γιατί παίζουμε στην έδρα μας. Πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Να δώσουμε τα πάντα γι’ αυτό το παιχνίδι γιατί είναι ο πραγματικός τελικός του πρωταθλήματος», τόνισε ο Τζιμπούρ και πρόσθεσε αναφερόμενος στα αρκετά γκολ, που έχει πετύχει κόντρα στον Παναθηναϊκό:

«Είναι αλήθεια ότι εναντίον του Παναθηναϊκού έχω αρκετά γκολ, αλλά όπως είπα το σημαντικό είναι να πάρει η ομάδα τους τρεις βαθμούς. Θα ήθελα να σκοράρω είναι πολύ σημαντικό παιχνίδι, το μεγαλύτερο παιχνίδι στην Ελλάδα αλλά εξαρτάται από το αν παίξω ή όχι. Αν παίξω θα κάνω τα πάντα για να κερδίζουμε».


«Με πίστη και τύχη, όλα γίνονται»

- Οι φιλοδοξίες σου με τον Ολυμπιακό;

«Μεγάλο όνειρο το να αγωνιστώ με τον Ολυμπιακό στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι η μοναδική διοργάνωση που δεν έχω παίξει. Το άλλο μου όνειρο είναι να πάρω πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό και να το πανηγυρίζω με τον κόσμο». 

- Στο μυαλό σου υπάρχει η ανανέωση του συμβολαίου σου το καλοκαίρι;

«Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Εδώ μπορώ να βελτιώσω αρκετά πράγματα στο παιχνίδι μου. Αγαπώ τον κόσμο του Ολυμπιακού και τους ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτόν. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλο κλαμπ και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να μείνω εδώ»,

- Αναφέρθηκες στο Τσάμπιονς Λιγκ, που όντως είναι η καλύτερη διοργάνωση. Που πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο Ολυμπιακός;

«Υπάρχουν τοπ ομάδες στην διοργάνωση. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Αυτές οι ομάδες δεν παίζονται. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ομάδες όπως η Μονακό και η Πόρτο, που δεν είναι μεγαλύτερες από τον Ολυμπιακό τα κατάφεραν και έφτασαν στο τελικό. Χρειάζεται και τύχη. Όλα μπορούν να γίνουν. Αυτό πρέπει να το σκεφτόμαστε. Είναι δύσκολο, αλλά δεν είναι αδύνατο. Πρέπει να έχουμε πίστη και τύχη. Αν τα έχουμε αυτά μπορούμε να παίξουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη». 

«Να πεθαίνεις με τιμή»

- Στις προηγούμενες ομάδες υπήρχαν κάποιες φήμες σχετικά με τον επιθετικό χαρακτήρα σου και θέλουμε να μάθουμε πώς τις αντιμετωπίζεις.

«Είναι λίγο περίπλοκο για μένα να μιλάω γιατί είναι σα να είμαι εγώ απέναντι σε όλο τον κόσμο. Αλλά ειλικρινά ξέρω ποιός είμαι και σέβομαι όλους τους ανθρώπους που με σέβονται. Επίσης ξέρετε ότι ο Τύπος στην Ελλάδα είναι πάντα με το μέρος της ομάδας και όχι με του παίκτη. Οπότε αφήνω να λένε, όπως είπαν ότι κάτι έγινε και με την κοπέλα την οποία...δεν έχω. Οι εφημερίδες πρέπει να πουλάνε και όταν δεν έχουν κάτι, βρίσκουν κάποιον που πουλάει λέγοντας ότι είμαι προβληματικός χαρακτήρας. Κι αυτό είναι καλό για τα μέσα, γιατί στον κόσμο αρέσει να διαβάζει τέτοια πράγματα».

- Είσαι... τρομοκράτης;

«Στο γήπεδο πρέπει να είμαι τρομοκράτης, δεν θέλω να το κάνω εύκολο για τους αντίπαλους αμυντικούς. Θέλω να παλεύω και να βελτιώνομαι συνέχεια. Στη ζωή μου είμαι ήρεμος και δεν είμαι έτσι όπως θέλουν να με παρουσιάζουν. Έχω δείξει ότι έχω χαρακτήρα. Μου αρέσει να είμαι δίκαιος και ευθύς. Δεν μαχαιρώνω πισώπλατα. Προτιμώ να ζω δέκα χρόνια σα λιοντάρι, παρά εκατό σαν πρόβατο! Αυτή η τελευταία πρόταση είναι ο ορισμός του εαυτού μου. Είμαι τέτοιος άνθρωπος. Στη ζωή καλύτερα να είσαι άντρα και να πεθαίνεις με τιμή, παρά να είσαι κάτι άλλο και να πεθαίνεις χωρίς τιμή».

- Κάποιοι σε λένε κακό παιδί…

«Ποτέ δεν είμαι κακό παιδί. Είμαι επαγγελματίας. Δεν λέω ψέματα. Δεν είμαι ψεύτικος. Δίνω απαντήσεις με τον δικό μου τρόπο, σε όσους θέλουν να με μειώσουν. Είναι αλήθεια πάντως, ότι σε τέτοιες καταστάσεις δεν είμαι ευέλικτος».


«Θα του ανταποδώσω την εμπιστοσύνη»

Η διοίκηση του Ολυμπιακού, εκεί που κανείς δεν το περίμενε, απέκτησε τον Τζιμπούρ. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης πίστευε – και πιστεύει – στις δυνατότητες του τρομοκράτη και ο Αλγερινός επιθετικός δεν έχει ξεχάσει την εμπιστοσύνη του προέδρου. «Φεύγοντας από την ΑΕΚ δεν είχα καλή εικόνα για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ερχόμενος εδώ έμεινα έκπληκτος και άλλαξε η εικόνα που είχα. Το κλίμα είναι πολύ ήρεμο στην ομάδα και μπορείς να δουλέψεις χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Ο πρόεδρος με εξέπληξε ευχάριστα. Με έφερε εδώ. Μου έχει δείξει μεγάλη εμπιστοσύνη και εγώ θέλω να του ανταποδώσω», τόνισε, όταν τον ρωτήσαμε για τις πρώτες του εντυπώσεις από την οικογένεια του Ολυμπιακού και την εικόνα που έχει για τον πρόεδρο της ομάδας.

Τζιμπούρ για όλα…

Για Βαλβέρδε: «Εχει πολύ καλή φιλοσοφία για τον ποδόσφαιρο. Του αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο. Θέλει η ομάδα να πιέζει ψηλά, να δημιουργεί ευκαιρίες. Είναι κάτι που μου αρέσει και μένα πολύ. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο που θέλω να παίζω. Με τον κόουτς, υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές για μένα».

Για το πρώτο του γκολ: «Φυσικά και μου άρεσε που σκόραρα με τον Ολυμπιακό. Είναι πολύ καλό που άνοιξα λογαριασμό στα γκολ. Το πρώτο γκολ, πάντα έχει μεγαλύτερη αξία. Είναι συναισθηματικό γκολ και πάντα το θυμάσαι». 

Για την θέση που του αρέσει να αγωνίζεται:
«Δεν έχω πρόβλημα σε ποια θέση θα παίζω, εμένα με ενδιαφέρει να ευχαριστιέμαι το ποδόσφαιρο. Σίγουρα προτιμώ να παίζω στην κορυφή ή πίσω από τον σέντερ φορ, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να αγωνίζομαι και στα άκρα».

Για τον ανταγωνισμό με τους άλλους επιθετικούς: «Σε αυτή την περίοδο πρέπει να είμαι πιο συγκεντρωμένος, με περισσότερο πάθος, πιο επαγγελματίας. Σίγουρα είναι περίπλοκη περίοδος και για μένα. Ήρθα στα μέσα της χρονιάς σε μια νέα ομάδα και είναι δύσκολο να προσαρμοστώ. Ο Κέβιν και ο Μάρκο είναι φανταστικοί παίκτες και είναι χαρά μου να έχω την πρόκληση του ανταγωνισμού μαζί τους».

Για την αγαπημένη του Ευρωπαϊκή ομάδα: «Από οκτώ χρονών υποστηρίζω την Μπαρτσελόνα. Δεν αλλάζω ποτέ ομάδα, είναι μεγάλο κλαμπ και τώρα παίζουν το καλύτερο ποδόσφαιρο. Θέλουν και παίζουν απλό και επιθετικό ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει λεπτό που να μην ευχαριστιέσαι το ποδόσφαιρο, βλέποντας την Μπάρτσα. Είναι η μοναδική ομάδα στον κόσμο που το έχει καταφέρει». 




http://www.thrylos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons