OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Κρατάω καρφώματα για την Μπαρτσελόνα...

Μετράμε πλέον αντίστροφα για το φάιναλ-φορ της Κωνσταντινούπολης και όλοι στον Ολυμπιακό κινούνται σε ρυθμούς... Μπαρτσελόνα.

Ο Τζόι Ντόρσεϊ μίλησε στο Sport24.gr για την αναμέτρηση με τους Καταλανούς, τι περιμένει από το μεγαλύτερο ραντεβού της Ευρώπης, τον... Στόκτον με τον Μαλόουν, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αδυναμία που έχει στα καρφώματα!


- Τζόι, απέναντι σας στο φάιναλ-φορ της Κωνσταντινούπολης έχετε την Μπαρτσελόνα...

"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το φάιναλ-φορ. Η Μπαρτσελόνα είναι μία πολύ καλή ομάδα με εμπειρία και διαθέτει εξαιρετικούς παίκτες, όπως ο Ναβάρο".


- Η ομαδικότητα, η άμυνα και η ομοιογένεια είναι το "κλειδί" του φετινού Ολυμπιακού; Ήρθες στην ομάδα και "κούμπωσες".

"Όταν έπαιζα στην Κάχα Λαμποράλ είχαμε αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό και είχα δει ότι είναι μία πολύ καλή ομάδα. Τα πράγματα εκεί δεν πήγαιναν πολύ καλά για εμένα και όταν ο Ολυμπιακός μου ζήτησε να έρθω ενθουσιάστηκα, καθώς διέθετε εξαιρετικούς παίκτες, όπως για παράδειγμα ο Σπανούλης.
Ο κόουτς μου ζήτησε από την πρώτη στιγμή με την προσπάθεια μου και την αποφασιστικότητα μου στην άμυνα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να γίνει ακόμα καλύτερη ομάδα. Είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος που λειτουργούμε και είμαι χαρούμενος που μου ταιριάζει αυτό το παιχνίδι".


- Τι περιμένεις από τον εαυτό σου σε αυτό το φάιναλ-φορ;

"Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Θα προσπαθήσω πάρα πολύ και δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα. Πιστεύω ότι η άμυνα και η συγκέντρωση μας θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο. Όλοι οι παίκτες θα δείχνουν μεγάλο πάθος και θα προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό, ώστε να πάρουν και οι ομάδες τους το αποτέλεσμα που θέλουν.
Είμαι πολύ ενθουσιασμός που θα βρεθώ εκεί, θέλω πολύ να παίξω. Προπονούμαστε και προσπαθούμε κάθε μέρα να κερδίσει ο ένας τον άλλον. Θέλουμε να πάμε εκεί και να νικήσουμε κάποιον άλλο...".


- Σε κάθε παιχνίδι βγάζεις μεγάλο πάθος και αποφασιστικότητα, ενώ ο Βασίλης Σπανούλης σε κάθε αναμέτρηση προσπαθεί να κάνει πιο εύκολη την δουλειά σου...

"Ήταν κάτι που το συζητήσαμε όταν ήρθα στην ομάδα. Να φτιάξουμε ένα παιχνίδι με εμένα και τον Σπανούλη και το οποίο πηγαίνει πολύ. Συνεχίζουμε να το δουλεύουμε και να γινόμαστε καλύτεροι, ενώ προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και σε άλλους τομείς. Ο κόουτς λέει ότι ο Στόκτον και ο Μαλόουν έπαιζαν χρόνια μαζί και βελτίωναν ο ένας το παιχνίδι το άλλου. Οπότε συνεχίζω να δουλεύω επάνω σε αυτό με τον Μπίλι (σ.σ.: Σπανούλης) για να τον βοηθήσω να γίνει καλύτερος, όπως με βοηθάει και εκείνος".


- Προσπαθείτε, δηλαδή να δημιουργήσετε κάτι αντίστοιχο και να φτιάξετε το ελληνικό δίδυμο του Στόκτον και του Μαλόουν;

"Ναι! Αυτό θέλει και ο κόουτς. Να φτιάξουμε ένα παιχνίδι μεταξύ εμένα και του Μπίλι (σ.σ.: Σπανούλης) που πάει και πολύ καλά. Ο Σπανούλης βγάζει ενέργεια και μου δίνει αυτοπεποίθηση, οπότε προσπαθούμε να... ταΐζουμε ο ένας τον άλλον".

  Σε βλέπουμε σχεδόν σε κάθε αναμέτρηση να καρφώνεις...

"Μου αρέσει αυτό. Βέβαια, με βοηθάνε σε μεγάλο βαθμό και οι συμπαίκτες μου που μου κάνουν πιο εύκολο το έργο. Είναι κάτι, πάντως που το συνηθίζω".

- Έχεις κρατήσει μερικά καρφώματα για την Μπαρτσελόνα;

"(σ.σ.: γελάει) Ναι έχω κρατήσει. Δουλεύω επάνω σε αυτό...".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons