OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Yπερήφανος για τους γιούς μου...

Ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος, μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», τονίζοντας πως ο Ντούσαν Ίβκοβιτς έχει τεράστιο μερίδιο στην επιτυχία του Θρύλου στην Ευρωλίγκα.

«Κάθομαι πίσω από τα παιδιά και προσπαθώ να απαθανατίσω τον Παναγιώτη ο οποίος πετάγεται όρθιος σε κάθε τρίποντο. Στο τέλος είδα τον Γιώργο να μπαίνει μέσα στο γήπεδο πανηγυρίζοντας και μετά να πέφτει το κιγκλίδωμα και να μπαίνουν όλοι μαζί στο γήπεδο. Μέσα σε αυτόν το χαμό φίλαθλοι και άνθρωποι της ομάδας μερίμνησαν να μεταφερθώ μπροστά στο παρκέ. Εκεί ακολούθησε το παραλήρημα των παικτών και των φιλάθλων. Μοναδικά συναισθήματα. Οι παίκτες σχημάτισαν ένα κλοιό γύρω μου για να προστατευτώ και να μη με χτυπήσει κανείς κατά λάθος Πανηγυρίζαμε όλοι.

Tο μυστικό της εφετινής επιτυχίας; 

«Ο κ.Ίβκοβιτς σε συνεργασία με τους γιούς μου κατάφερε και τους έκανε ομάδα. Η πείρα μας πήγε στην κορυφή σε συνδυασμό με τη σκληρή δουλειά αλλά και τη δίψα για διάκριση που είχαν οι παίκτες μας», είπε αρχικά συμπλήρωσε για την απόφαση να ασχοληθούν με τα διοικητικά της ΚΑΕ: «Την αγάπη μου για τον Ολυμπιακό την μετέδωσαν τα παιδιά μου. Όλα όμως ξεκίνησαν από μια επίσκεψη του κ.Παναγιώτη Φασούλα στα γραφεία μας πριν από μερικά χρόνια, όταν η ομάδα μπάσκετ κινδύνευε να διαλυθεί. Τότε που ζήτησε να δραστηριοποιηθώ. Ακολούθησε μια ακόμη επίσκεψη: εκείνη του Σωκράτη Κόκκαλη.

Τον σύστησα στα παιδιά μου και κουβέντα στη κουβέντα ξεκίνησε η ενεργοποίηση τους στα διοικητικά της ομάδας. από εκείνο το σημείο και μετά τη σκυτάλη την πήραν εκείνα. Ανέλαβαν την ομάδα από την αρχή ως το τέλος και όλες οι αποφάσεις ήταν δικές τους. Για αυτό και σήμερα αισθάνομαι υπερήφανος για τους γιούς μου και χαίρομαι ιδιαίτερα με τη δική τους χαρά».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην επίθεση στο πούλμαν του ΠΑΟ: «Καταδικάζω απερίφραστα τέτοιες μηδενιστικές ενέργειες που πλήττουν το κύρος ενός αθλήματος μέσω του οποίου η Ελλάδα μας προβλήθηκε στο εξωτερικό ουκ ολίγες φορές».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons