OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Το… καλύτερό μου σουτ...

Ως το καλύτερο σουτ της καριέρας του, χαρακτηρίζει αυτό που έδωσε στον Ολυμπιακό τη νίκη επί της ΤΣΣΚΑ και τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης, ο Γιώργος Πρίντεζης. Ο έμπειρος φόργουορντ μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» αποκαλύπτοντας και τη σκέψη του όταν… άφηνε την μπάλα.

Αρχικά, ο Πρίντεζης, τόνισε: «Ο Ολυμπιακός άξιζε την κούπα, γι' αυτό και την πήραμε. Ήμασταν αποφασισμένοι να νικήσουμε και το πετύχαμε- έστω κι αν κάποιοι μας θεωρούσαν εκ προοιμίου αουτσάιντερ. Διψούσαμε για τη νίκη και αυτή έπρεπε οπωσδήποτε να έρθει. Ήταν κατά κοινή ομολογία το καλύτερο σουτ της ζωής μου. Όταν άφησα την μπάλα από το χέρι μου, είπα "ο Θεός και η Παναγία μαζί μας"».

Ποια είναι η σχέση που έχει με τη μητέρα του όμως; «Όταν πήγα να δοκιμαστώ στο ΝΒΑ, ο λογαριασμός του τηλεφώνου μου έφτασε τα 1000 ευρώ μόνο από τις κλήσεις της. Της έχω πει ότι πρέπει να απαρνηθεί το ρόλο της Ελληνίδας μάνας και να γίνει περισσότερο Ευρωπαία».

Η συνέχεια, αφορούσε τις μειώσεις στα συμβόλαια των παικτών: «Ας μην είμαστε αγνώμονες και ας λέμε Δόξα τω Θεώ. Ζήσαμε χρόνια που αμείφθηκαν καλά στα πλαίσια της γενικότερης ευμάρειας. Οι αθλητές αξίζουν τα χρήματα τους, γιατί γεμίζουν τα γήπεδα και η καριέρα τους διαρκεί λίγο».

Τέλος, ο Πρίντεζης μίλησε και για την πιο δύσκολη περίοδο στη ζωή του: «Η εποχή που έπαιζα στη Μάλαγα και είχα τραυματιστεί. Ήταν δύσκολα χρόνια, συναισθηματικά πολύ φορτισμένα, γι' αυτό και πήραν την μεγάλη απόφαση: όπως έγραψαν και οι εφημερίδες της εποχής, τους χάρισα ένα καράβι χρήματα προκειμένου να σπάσω το συμβόλαιό μου και να επιστρέψω στον Ολυμπιακό».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons