Ο Αναστάσιος Σιδηρόπουλος του συνδέσμου Δωδεκανήσου θα σφυρίξει την αναμέτρηση Άρης-Ολυμπιακός για την 22η αγωνιστική της Super League στο "Κλ. Βικελίδης".Πρώτος βοηθός θα είναι ο Πάνου Γρηγόριος (ΣΔΠ Αιτωλοακαρνανίας), ενώ δεύτερος ο Αλεξέας Ηλίας (ΣΔΠ Μεσσηνίας).
Τέταρτος θα είναι ο Κωνσταντινέας Πέτρος (ΣΔΠ Μεσσηνίας), ενώ παρατηρητής θα είναι ο Σωμαρακάκης Φραγκίσκος.
Παρασκευή, Φεβρουαρίου 11, 2011
Red Hunter
Posted in:








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου