OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Το βάφει κόκκινο...

Για διαστρέβλωση των δηλώσεών του έκανε λόγο ο Κέβιν Μιραλάς, όταν και πληροφορήθηκε πως αποτυπώθηκε στον βελγικό τύπο ένα συγκεκριμένο μέρος της συνέντευξής του. Ετσι, φρόντισε να διευκρινήσει μέσω του «Πρωταθλητή», ότι όχι μόνο θέλει σαν τρελός να παραμείνει στον Ολυμπιακό, αλλά είναι έτοιμος να βάψει κόκκινο και το αυτοκίνητό του!

«Τη στιγμή που έγινε η ερώτηση για το Champions League του χρόνου είπα πως ούτε το δικό μου θέμα έχει ξεκαθαρίσει, αφού απομένουν ακόμη κάποιες λεπτομέρειες. Δεν είπα ότι δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης με τη διοίκηση. Πως θα μπορούσα να το κάνω αυτό από τη στιγμή που τα έχουμε πει κι εγώ και ο ατζέντης μου με τη διοίκηση αρκετές φορές και σε ότι θέλω είναι πάντα δίπλα μου; Θα ήμουν βλάκας αν έλεγα κάτι τέτοιο, βλάκας και φυσικά ψεύτης γιατί δεν θα ήταν αληθές. Αυτό που είπα και ισχύει είναι ότι έχουμε κάνει αρκετά ραντεβού και δεν έχει υπάρξει απόλυτη συμφωνία σε κάποιες λεπτομέρειες. Τίποτα παραπάνω» είπε ο Βέλγος άσος.

Και επανέλαβε: «Είπα πολλές φορές και ξαναλέω πως το μόνο που θέλω είναι να μείνω στον Ολυμπιακό. Έχω αγαπήσει την ομάδα και τον κόσμο της, με καλύπτει αγωνιστικά και θέλω να συνεχίσω μαζί της. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο μυαλό μου. Πιστεύω και ελπίζω ότι πολύ σύντομα το θέμα θα έχει κλείσει και θα ανακοινωθεί η συμφωνία».

Στις διακοπές του Πάσχα είχε επισκεφτεί μία έκθεση αυτοκινήτων στο Βέλγιο και είδε το μοντέλο της audi r8 που έχει στην κατοχή του (άσπρο) σε κόκκινο χρώμα και ξετρελάθηκε. Έτσι λοιπόν, υποσχέθηκε μόλις υπογράψει το νέο του συμβόλαιο να βάψει το αυτοκίνητό του κόκκινο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons