OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ο Ζιοβάνι παρουσίασε το βιβλίο του....

Την αυτοβιογραφία του παρουσίασε ο Ζιοβάνι Σίλβα ντε Ολιβέιρα το μεσημέρι της Δευτέρας. Μαζί του ήταν οι Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, Γιάννης Μώραλης, Πέτρος Κόκκαλης, Λουτσιάνο ντε Σόουζα και Γιώργος Λούβαρης.

Ο "Ζίο" βρέθηκε στην Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας το μεσημέρι της Δευτέρας (22/4), όπου και παρουσίασε την αυτοβιογραφία του (σ.σ. όλα τα έσοδα θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα) με τίτλο "Ο Θρύλος - Η αυτοβιογραφία μου".

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών πολλές σπουδαίες προσωπικότητες του Ολυμπιακού όπως οι Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, Γιάννης Μώραλης, Πέτρος Κόκκαλης, Λουτσιάνο ντε Σόουζα, Αντώνης Νικοπολίδης, Γιώργος Λούβαρης και η κυρία Λόλα Νταϊφά.

Παρουσία του διευθυντή επικοινωνίας των ερυθρολεύκων, Κώστα Καραπαπά, ο Ζιοβάνι ευχαρίστησε τον δημοσιογράφο Αλέξανδρο Λοθάνο που επιμελήθηκε την αυτοβιογραφία του και χαρακτήρισε την Ελλάδα ως δεύτερο σπίτι του, ευχαριστώντας τον Θεό που τον έφερε στην χώρα μας για να ζήσει απίστευτες στιγμές.

"Η σημερινή είναι μία πολύ συγκινητική ημέρα για μένα και θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που είναι εδώ. Από την αρχή της καριέρας μου δεν είχα σκοπό να γίνω ένας τρομερός παίκτης.

Αλλά να είμαι ένας ποδοσφαιριστής που θα ήμουν καλός με τους ανθρώπους και που θα αποκτούσε φίλους. Σήμερα αυτό το βλέπω και είμαι πολύ χαρούμενος, που ήρθα στο σωστό μέρος και που συνέχισα τη ζωή μου εδώ. Ξέρω ότι μπορώ να βασιστώ σε αυτούς τους φίλους ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές μου. Η Ελλάδα είναι το δεύτερο σπίτι μου. Ο Θεός ήταν πολύ καλός μαζί μας γιατί μας έστειλε κοντά μας καλούς ανθρώπους.

Είμαι ένας πολύ κλειστός άνθρωπος και δεν θέλω να δείχνω τη ζωή μου, αλλά αυτή είναι μία χώρα που με φιλοξένησε και με έκανε να αισθανθώ σαν το σπίτι μου. Ο Θεός μου έστειλε πρόσωπα που με βοήθησαν. Μέσα στο γήπεδο όλα είναι εύκολα, αλλά έξω; Στην καθημερινότητα χρειάζεσαι σωστούς ανθρώπους.

Ευχαριστώ τη γυναίκα μου που ήταν δίπλα μου, πάντα ήταν εκεί όπου και να έχουμε ζήσει, όπως και όλοι οι φίλοι μου που είναι εδώ και σήμερα αισθάνομαι ξανά την αγάπη σας. Με το βιβλίο μου θα ανακαλύψουν λίγα περισσότερα για το πρόσωπο μου", δήλωσε συγκινημένος ο Ζιοβάνι.

Ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς από την πλευρά του ευχαρίστησε τον Βραζιλιάνο για το γεγονός πως υπήρξαν συμπαίκτες:

"Το να είσαι συμπαίκτης με τον Ζιοβάνι είναι πολύ δύσκολο. Μετά το Ζιοβάνι υπάρχει μεγάλο κενό, όσον αφορά στην συνεργασία με άλλους ποδοσφαιριστές. Την προσωπικότητα και την αγάπη που είχε για τη μπάλα δεν την έχω συναντήσει πουθενά, τον ευχαριστώ που ήταν συμπαίκτης μας".

Ο Πέτρος Κόκκαλης με τη σειρά του ευχαρίστησε τον "Ζιο" για την τεράστια προσφορά του στον Ολυμπιακό: "Τον ευχαριστώ για την τεράστια προσφορά του. Ήταν πολύ καλός ποδοσφαιριστής και χαίρομαι ιδιαίτερα που βοήθησα κι εγώ ώστε να έρθει στον Ολυμπιακό. Δεν τον ήξερα, αλλά εντυπωσιάστηκα όταν τον είδα στο αεροδρόμιο και μετά στο γήπεδο. Όταν έπαιζε ο Τζιοβάνι, πήγαινα και παρακολουθούσα τους αγώνες".

Ο Γιώργος Λούβαρης πήρε τον λόγο και τόνισε τα εξής: "Δεν τον είχα δει ποτέ, αλλά όταν έμαθα πως τον θέλουμε, δεν το πίστευα γιατί ήταν τεράστιος ποδοσφαιριστής. Πήγαμε ένα βράδυ στη Βαρκελώνη με τον Πέτρο Κόκκαλη, μείναμε πολλές ημέρες, συναντήσαμε αρκετά προβλήματα, αλλά τελικά τον φέραμε. Ήξερε τρομερή μπάλα, της "μιλούσε" και δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ. Τον ευχαριστώ πολύ".

Ο Αντώνης Νικοπολίδης μίλησε για τον συμπαίκτη και αντίπαλο Ζιοβάνι που τον... πλήγωσε δις: "Είχα την τύχη να τον έχω αντίπαλο, αλλά και συμπαίκτη, έστω και για έναν χρόνο. Μου έβαλε δύο γκολ τα οποία με πλήγωσαν, αλλά αυτή ήταν η τύχη μου. Όλοι θα ήθελαν να του μοιάσουν".

 http://www.sport24.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons