OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Στον Ολυμπιακό κάνει κουμάντο ο Σπανούλης...

Επίθεση κατά του Βασίλη Σπανούλη εξαπολύει ο Τζόι Ντόρσεϊ αφήνοντας αιχμές κατά του Γιώργου Μπαρτζώκα. «Ίσως δεν αντέδρασα σωστά, αλλά υπήρχε έλλειψη σεβασμού απέναντί μου», τονίζει.

Τον Βασίλη Σπανούλη κατηγόρησε ο Τζόι Ντόρσεϊ πως παίρνει αποφάσεις στον Ολυμπιακό. Σε συνέντευξή του στο «All Star Basket», ο Αμερικανός πρώην σέντερ των «ερυθρόλευκων» ισχυρίζεται πως ο αρχηγός της ομάδας ήταν εκείνος που υπέδειξε να έχει περιορισμένο ρόλο στην επίθεση ο ίδιος αφήνοντας αιχμές για τον Γιώργο Μπαρτζώκα. «Στον Ολυμπιακό κάνει κουμάντο ο Σπανούλης», αναφέρει.

«Ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα μου που είδα έναν συμπαίκτη να αποφασίζει για τον δικό μου ρόλο. Πόσο δηλαδή θα ακουμπούσα την μπάλα στην επίθεση, πόσο έπρεπε να την κρατάω και άλλα τέτοια. Αυτό είναι δουλειά του προπονητή. Αυτός πρέπει να λέει σε έναν παίκτη τι πρέπει να κάνει. Εμένα μου έλεγε ο Σπανούλης: ‘Τζόι, απλά παίξε άμυνα και μην αγχώνεσαι αν θα πάρεις τη μπάλα’», τονίζει ο Ντόρσεϊ, που πλέον διαπρέπει στο τουρκικό πρωτάθλημα με τη... μικρομεσαία Γκαζιαντέπ έχοντας 15,6 πόντους, 12,3 ριμπάουντ, 2,2 ασίστ, 1,5 κλέψιμο και 0,8 τάπες κατά μέσο όρο.

Ο ίδιος αναγνωρίζει πως το ξέσπασμά του κατά πάντων, που τελικά οδήγησε και στην απομάκρυνσή του από τον Ολυμπιακό, ήταν λάθος αλλά υποστηρίζει πως υπήρχαν σοβαροί λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτό. «Σέβομαι όλους τους συμπαίκτες μου, αλλά αυτό ήταν έλλειψη σεβασμού προς εμένα. Πάντα περιμένω να μου επιστρέφουν το σεβασμό που δίνω σε όλους. Ίσως η αντίδρασή μου να μην ήταν η πρέπουσα και η αλήθεια είναι ότι πλήρωσα γι’ αυτό, μην μπορώντας να παίζω ακόμα με την ομάδα των πρωταθλητών Ευρώπης αυτή τη σεζόν. Ο λόγος όμως, που προκάλεσε όλο αυτό δεν ήταν λανθασμένος», δηλώνει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons