OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό...

Ο Σάντσες με δηλώσεις του τόνισε πως έχει συμφωνήσει προφορικά με την πειραϊκή ομάδα, επεσήμανε πως θέλει να παίξει στον Ολυμπιακό και ελπίζει να έρθει στην Ελλάδα μετά το τέλος του Κόπα Αμέρικα. Αυτό που απομένει, πλέον, είναι η οριστική συμφωνία και με την Βαλενσιέν.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Πρωταθλητής", ο 25χρονος (6/2/1985) Κάρλος Σάντσες, τόνισε πως έχει συμφωνήσει προφορικά με την πειραϊκή ομάδα, επεσήμανε πως θέλει να παίξει στον Ολυμπιακό και ελπίζει να έρθει στην Ελλάδα μετά το τέλος του Κόπα Αμέρικα το οποίο θα ξεκινήσει την 1η Ιουλίου στα γήπεδα της Αργεντινής, με τον Λάτιν μέσο να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση με την εθνική ομάδα της Κολομβίας. 

Ο Κάρλος Σάντσες, σχολίασε για το ενδεχόμενο μεταγραφής του στον Ολυμπιακό: "Δεν έχω μάθει κάτι για βελτιωμένη πρόταση του Ολυμπιακού . Τελευταία φορά που μίλησα με τον μάνατζερ μου ήταν πριν από τρεις μέρες. Είμαι με την Εθνική και προετοιμάζομαι για το Κόπα Αμέρικα", τόνισε ο Σάντσες, για να συμπληρώσει: "Έχω ξεκαθαρίσει στον εκπρόσωπό μου εδώ και αρκετό καιρό ότι θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την ελληνική ομάδα. Θα το κάνω όμως όταν ενημερωθώ ότι έκλεισε η μεταγραφή μου.

"Έχω συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό προφορικά και αυτό που απομένει είναι να τα βρουν οι δύο ομάδες. Ανυπομονώ να με πάρει τηλέφωνο ο μάνατζέρ μου και να μου πει ότι όλα τελείωσαν. Αν όλα πάνε καλά, θα έρθω στην Ελλάδα όταν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις μου με την Κολομβία στο Κόπα Αμέρικα".

Υπενθυμίζεται πως ο Ολυμπιακός έχει έρθει, ήδη, σε προφορική συμφωνία με τον ατζέντη του Κάρλος Σάντσες, τόσο για το ετήσιο κασέ του ποδοσφαιριστή (κοντά στις 800.000 ευρώ), όσο και στην χρονική διάρκεια του συμβολαίου (το οποίο θα είναι τριετές). Αυτό που απομένει, πλέον, είναι η πειραϊκή ΠΑΕ να έρθει σε οριστική συμφωνία με τον σύλλογο της Βαλενσιέν για το κόστος της μεταγραφής, ώστε να ολοκληρωθεί η μετακίνηση του ποδοσφαιριστή.

Οι Πειραιώτες έκαναν πρόσφατα νέα βελτιωμένη πρόταση στο γαλλικό κλαμπ, προσφέροντας το ποσό των 3.000.000 ευρώ, χρήματα τα οποία όπως φαίνεται ικανοποιούν τον σύλλογο και στο στρατόπεδο των Πρωταθλητών Ελλάδας υπάρχει αισιοδοξία πως θα υπάρξει σύντομα αίσιο τέλος στην υπόθεση. Ο Λατινοαμερικανός χαφ είναι ο "εκλεκτός" του Ερνέστο Βαλβέρδε για τον ρόλο του "κόφτη" στην ερυθρόλευκη ενδεκάδα της επόμενης σεζόν, η οποία θα συμπεριλαμβάνει και Champions League.

http://www.redplanet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons