OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Πέρασα όμορφα στον Θρύλο...

Ανακουφισμένος από το αίσιο τέλος της μεταγραφής του στην πρωταθλήτρια κόσμου, Ευρώπης και Ιταλίας Τρεντίνο δήλωσε στο gavros.gr o Δημήτρης Τζούριτς. Ο 22χρονος άσος δεν ξεχνά τον Ολυμπιακό, αφού συνέβαλε τα μέγιστα για τους τίτλους της τελευταίας τριετίας. Παράλληλα, όμως δήλωσε έτοιμος για το μεγάλο βήμα στην καριέρα του ελπίζοντας να καθιερωθεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, αρχικά σαν κεντρικός και… βλέπουμε.

Δημήτρη, πώς νιώθεις που τελικά ολοκληρώθηκε η υπόθεση;
Όλα καλά. Είμαι χαρούμενος και έτοιμος να ξεκινήσω κάτι νέο.

Τελικά η επιθυμία σου να αποχαιρετήσεις τον κόσμο του Ολυμπιακού με μία συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί;
Δυστυχώς όχι. Δεν ήταν δυνατό να γίνει. Τη Δευτέρα 4 Ιουλίου θα πρέπει να είμαι στην Ιταλία για την παρουσίαση και δεν υπήρχε χρόνος. Θα πρέπει να τους πω αντίο μέσω των ΜΜΕ.

Ποια είναι τα συναισθήματά σου για τον Ολυμπιακό;
Τα τρία τελευταία χρόνια πέρασα πολύ όμορφα στον Ολυμπιακό, με τους τίτλους που κατακτήσαμε. Χαίρομαι που ήμουν μέσα στα παιδιά που έφεραν χαρά στην ομάδα και στον κόσμο.

Περάσατε δύσκολα αυτή τη χρονιά. Έχουν αμβλυνθεί καθόλου οι εντυπώσεις τώρα που φεύγεις;
Στεναχωριέμαι που ο Ολυμπιακός δεν είχε διοίκηση και έφτασε σε τέτοιο σημείο.

Ναι, αλλά τώρα ανοίγει μία καινούργια σελίδα στον Σύνδεσμο…
Ελπίζω η νέα διοίκηση να στηρίξει τους αθλητές όπως πρέπει. Εχω ακούσει καλά λόγια, ότι γίνονται πράγματα και ελπίζω να τα καταφέρουν στην προσπάθειά τους, για τα παιδιά που θα μείνουν στον Ολυμπιακό.

Πώς νιώθεις που θα επιστρέψεις σε ρόλο κεντρικού;
Ήταν η καλύτερη κίνηση. Να πήγαινα κάπου σαν διαγώνιος, είναι πολύ νωρίς. Πάω με το σκεπτικό να παίξω κεντρικός και αν μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναπαίξω διαγώνιος.

Με τον προπονητή της Τρεντίνο, Ράντο Στόιτσεφ είχες επαφή;
Εχουμε μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο. «Σε πιστεύω» μου είπε και αυτό είναι σημαντικό. Εξάλλου, με την Τρεντίνο οι επαφές δεν ξεκίνησαν τώρα. Μου είχαν κάνει άλλες τρεις φορές πρόταση, όμως τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες και αποφάσισα να κάνω το βήμα.

Νιώθεις έτοιμος γι’ αυτό;
Είναι ένα βήμα για το οποίο αισθάνομαι χαρούμενος και φοβισμένος μαζί. Είναι μία νέα αρχή που θα αλλάξει τις συνθήκες στη ζωή μου, όμως νομίζω ότι είμαι έτοιμος να τις διαχειριστώ.

Θα σε ακολουθήσει κανείς από την οικογένειά σου στην Ιταλία;
Όχι, θα κάτσουν όλοι εδώ. Ελπίζω πού και πού να έρχεται η μητέρα μου, να μου μαγειρεύει.

Δεν θα σου φανεί περίεργο μετά από πέντε χρόνια στον Ολυμπιακό που δεν θα αγωνίζεσαι πια γι’ αυτόν;
Πέντε χρόνια είναι πολλά. Σίγουρα θα μου φανεί περίεργο, ήδη το έχω αισθανθεί. Όταν αλλάζει κάτι τόσο σημαντικό στη ζωή σου είναι δύσκολο αλλά το έχω ξανακάνει και έχω συνηθίσει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons