OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Φυσικά και θέλω να μείνω...

Ο Κώστας Παπανικολάου σε δηλώσεις του τόνισε ότι θέλει να μείνει στον Ολυμπιακό, παρά την ανακοίνωση των Αγγελόπουλων πως θα αποχωρήσουν από την ομάδα:

"Ακόμα δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τους συμπαίχτες μου για να αποφασίσουμε αν θα παρευρεθούμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι δύο τους έχουν προσφέρει πάρα πολλά στο μπάσκετ, ξαναέκαναν τον Ολυμπιακό ισχυρό σε Ελλάδα και Ευρώπη και αν θα μπορούσα να κάνω κάτι για να παραμείνουν θα το έκανα.

Φυσικά και θα ήθελα να μείνω. Έτσι και αλλιώς είμαι δεσμευμένος με συμβόλαιο αλλά θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός είναι μια από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και από της πιο ιστορικές. Ουσιαστικά είναι η ομάδα που με έβαλε στα βαθιά, που μου έδωσε σημαντικό χρόνο συμμετοχής στην Α1 αλλά και σε ευρωπαϊκά παιχνίδια και νιώθω πολύ όμορφα για αυτό".

Σχετικά με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς, τόνισε: "Είναι μεγάλη μου τιμή να έχω προπονητή έναν άνθρωπο που είναι παγκοσμίως καταξιωμένος. Είναι πολύ απλός άνθρωπός και γνωρίζει πολύ καλά πώς να παίρνει το 100% από τους παίχτες του. Οι απαιτήσεις του δεν είναι παράλογες θα σου ζητήσει ακριβώς ότι και οι άλλοι προπονητές να παίξεις σωστά στην άμυνα να πάρεις το ριμπάουντ, αλλά ο τρόπος του είναι ξεχωριστός. Πιστεύω έγινε σπουδαίος γιατί ήταν πολύ απλός, πράγμα που είναι δύσκολο πολλές φορές. Νιώθω πολύ όμορφα που στα είκοσι ένα μου χρόνια με εμπιστεύεται με μεγάλο χρόνο συμμετοχής, αλλά δεν σταματάω εκεί θέλω να πετύχω όσα περισσότερα μπορώ".

http://www.red24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons