OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

«Θα πάρουμε τερματοφύλακα»...

Έβγαλε ειδήσεις η συνάντηση του Βαγγέλη Μαρινάκη με τους οργανωμένους οπαδούς του Ολυμπιακού. Ο πρόεδρος της ομάδας μίλησε όχι μόνο για όσα συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο γενικά, αλλά αναφέρθηκε και σε μεταγραφές. Η πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτησή του είχε να κάνει με τον τερματοφύλακα:

«Να ξέρετε θα πάρουμε τερματοφύλακα. Είτε μείνει είτε φύγει ο Κοστάντσο», τόνισε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ενώ του αναφέρθηκε και συγκεκριμένο όνομα του Σουηδού Ίσακσον: «Είναι πολύ καλός τερματοφύλακας. Με ένα αρνητικό. Δεν παίζει στο Europa League».

 Για την συνάντηση που είχε με τον Βαλβέρδε

 «Μιλήσαμε με τον προπονητή. Έχουμε ένα πολύ καλό ρόστερ. Και αν βρούμε κάτι εξαιρετικό μετά τις 15 του Γενάρη θα το πάρουμε. Το βλέπετε πως υπάρχει και πολύ καλό κλίμα στην ομάδα. Παίκτες που έχουν ανταγωνισμό, μια και παίζουν στην ίδια θέση έχουν πολύ καλές σχέσεις».

Αναφέρθηκε και στην επιστροφή του Ντιόγκο

 «Ο Ντιόγο θα επιστρέψει και πρέπει να τον στηρίξουμε όλοι με τον τρόπο μας. Να τον βοηθήσουμε για να δείξει την καλύτερη δυνατή εικόνα του ώστε να πάρουμε και εμείς το καλύτερο δυνατό από αυτόν. Μην ξεχνάτε ότι είναι δικός μας παίκτης».

Για τη στήριξη των οπαδών στην ομάδα

«Θέλω να σας πως ότι είμαι ευχαριστημένος από τη βοήθεια που προσφέρετε στην ομάδα και τη συμπεριφορά σας. Ξέρετε ότι μας γίνεται πόλεμος. Εμένα δεν με ενοχλεί. Εγώ είμαι μάχιμος. Αν κάποιοι δεν σέβονται και δεν εκτιμούν τις επενδύσεις που κάνουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο σε δύσκολους καιρούς, εμένα δεν θα με επηρεάσει. Εγώ θα είμαι εδώ και θα δίνω τις μάχες μου».

Για τα όσα ακούγονται για υποψήφιους επενδυτές σε άλλους συλλόγους

«Θέλω να μπουν στο ποδόσφαιρο και άλλοι επενδυτές. Και ας είναι και Κινέζοι και ας είναι και Σαουδάραβες. Αρκεί βεβαίως να είναι αποδεδειγμένα επενδυτές και να βοηθήσουν το ελληνικό ποδόσφαιρο. Εγώ θέλω να ενισχυθεί ο Παναθηναϊκός και να έχουμε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons