OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

“Μου φαίνεται αστείο…”

Το τρίτο ημίχρονο από το ματς κυπέλλου με τον Πιερικό έχει το δικό του ενδιαφέρον. Εκτός απο τις δηλώσεις ιδιαίτερο «χρώμα» έδωσαν και τα αντικείμενα που έπεφταν στον αγωνιστικό χώρο κατά τη διάρκεια του ματς…

Ερνέστο Βαλβέρδε: «Ήξερα τι να περιμένω από αυτό το ματς. Συνήθως η μικρή ομάδα έχει μεγάλο κίνητρο, ενώ η μεγάλη ομάδα υποτιμάει τη μικρή. Είμαι ικανοποιημένος από την εικόνα των παικτών μου και κυρίως από τους Μόνχε, Δασκαλάκη, Αμπντούν, Παπάζογλου και Ποτουρίδη οι οποίοι αν και δεν έχουν παίξει  πολύ ήταν αυτοί που έπρεπε». Ο Ισπανός τεχικός αναφέρθηκε για ακόμη μια φορά και στην κλήρωση του Γιουρόπα Λιγκ: «Μου φαίνεται αστείο ότι στην Ελλάδα θεωρούν εύκολη αυτή την κλήρωση. Η Ρούμπιν είναι ομάδα επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ».

Μόνχε: «Αν και ο αγωνιστικός χώρος ήταν πολύ βαρύς, εμείς δεν αλλάξαμε το στυλ παιχνιδιού μας. Προσωπικά όσο παίζω θα βελτιώνομαι. Χαίρομαι που βοήθησα την ομάδα μου (πήρε το πέναλντι, έδωσε την ασίστ στον Πάντελιτς για το 1-2)».

Δασκαλάκης: «Έχω να παίξω τέσσερις μήνες προσωπικά δεν είμαι ιακονοποιημένος με τον εαυτό μου, πάντα θέλω το καλύτερο».

Παπάζογλου: «Κλείσαμε τη χρονιά όπως έπρεπε. Θέλουλε να φθάσουμε σε όλους τους στόχους στη συνέχεια. Να κάνουμε και το νταμπλ και να πάμε μακριά στην Ευρώπη».

*Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια του ματς έπεφταν συνεχώς αντικείμενα προς τον πάγκο του Ολυμπιακού. Μέχρι και γυάλινα μπουκάλια από ρετσίνα! Στον Τάσο Μητρόπουλο έριξαν ομπρέλα. Πολλά αντικείμενα είχαν στόχο και τον Ερνέστο Βαλβέρδε (!) ο οποίος ουδέποτε έχει δώσει αφορμή. Πρέπει στην Κατερίνη να βλέπουν συχνά προπονητές με το ειδικό βάρος του Ισπανού…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons