OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Δεν είμαι αρνητικός…

Ανοιχτό άφησε ο Αντρέας Ίζακσον το ενδεχόμενο να αγωνίζεται από τη νέα χρονιά σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή ομάδα.

Συγκεκριμένα, τα ολλανδικά ΜΜΕ υποστήριζαν ότι ο Ολυμπιακός έχει συμφωνήσει με την Αϊντχόφεν για την απόκτηση του Σουηδού τερματοφύλακα έναντι 600.000 ευρώ.

Ωστόσο, ο 30χρονος παίκτης δεν θέλησε να μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα.

«Είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις. Δεν είναι ότι με κρατάει κάτι εδώ (σ.σ.: στην Ολλανδία) ή πρέπει να πάω κάπου συγκεκριμένα. Η οικογένειά μου νιώθει το ίδια. Μπορούμε να διαλέξουμε ό,τι θέλουμε», ανέφερε αρχικά ο διεθνής γκολκίπερ στην εφημερίδα Sportbladet και πρόσθεσε:

«Δεν είμαι αρνητικός σε μία μεταγραφή μου τον Γενάρη. Θα δούμε τι θα γίνει...». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons