OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

«Φοβερό συναίσθημα»...

Στις 18 Ιανουαρίου, ο Θρύλος θα φιλοξενήσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο ΣΕΦ για την πρεμιέρα του Top 16 της Ευρωλίγκα και ο Μίλος Τεόντοσιτς θα βρεθεί για πρώτη φορά αντιμέτωπος με την πρώην του ομάδα. Κληθείς να σχολιάσει την επιστροφή του στο ΣΕΦ ως αντίπαλος, ο Σέρβος άσος τόνισε χαρακτηριστικά:

«Δεν περίμενα να αντιμετωπίσω την πρώην μου ομάδα τόσο σύντομα. Αυτό που έχω να κάνω είναι να επιστρέψω στη Μόσχα και να προετοιμαστώ για τον αγώνα της 18ης Ιανουαρίου. Σίγουρα είναι φοβερό συναίσθημα που θα γυρίσω στο ΣΕΦ να αντιμετωπίσω τον Ολυμπιακό, ο οποίος έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».

Από την πλευρά του ο έτερος Σέρβος άσος της ρωσικής ομάδας, Νέναντ Κρίστιτς, υποστήριξε: «Στόχος μας είναι η πρόκριση στο φάιναλ φορ και πρέπει να κερδίσουμε όλα τα ματς. Είμαι χαρούμενος που μεταξύ των αντιπάλων είναι και ένας φίλος, ο Ντούσαν Ίβκοβιτς. Ο προπονητής του Ολυμπιακού μας γνωρίζει καλά, όμως ελπίζω να κάνει μια… έκπτωση στην αντιμετώπιση μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons