OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Αρνήθηκα τον ΠΑΟ για τον Ολυμπιακό...

Ο Τζεμπούρ αποκάλυψε πως αρνήθηκε να πάει στον Παναθηναϊκό, παρά τις πιέσεις του μάνατζερ του, τον οποίο άλλαξε (!) για αυτό τον λόγο, επειδή ήθελε να έρθει στον Ολυμπιακό ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ο Ράφικ Τζεμπούρ αποκάλυψε πως αρνήθηκε να πάει στον Παναθηναϊκό, παρά τις παρενέσεις του μάνατζερ του, ο οποίος τον πίεζε να πάει στον Παναθηναϊκό και όχι στους ερυθρόλευκους. Μάλιστα, ο Αλγερινός επιθετικός δήλωσε πως για αυτόν τον λόγο άλλαξε (!) τον ατζέντη του, επειδή ήθελε να έρθει μόνο στον Ολυμπιακό ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Παράλληλα, ο ποδοσφαιριστής έριξε τα... βέλη του κατά του Αδαμίδη.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Τζεμπούρ στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6:


"Τα χρήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο, αλλά όχι εμένα. Ο πρώην μάνατζέρ μου ήθελε να πάω στον Παναθηναϊκό! Δεν είχα άλλη πρόταση. Ο κ. Λυπημένος ήξερε ότι αν παρέμενα στην ΑΕΚ, θα δυσκολευόταν η ομάδα να με πληρώσει. Μετά την ΑΕΚ ήθελα να πάω στο εξωτερικό. Δεν μίλησα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με τον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητά μου ήταν να πάω στο εξωτερικό, να γνωρίσω νέα μέρη.

Πριν πάω (χθες) στη Γερμανία με πήρε τηλέφωνο ο κ. Μαρινάκης και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Του είπα ότι θα πάω πρώτα στη Γερμανία, να συζητήσω με τους ανθρώπους μίας ομάδας (σ.σ. της Χόφενχαιμ). Μου έδειξε μεγάλο σεβασμό ο κ. Μαρινάκης, που κράτησε το λόγο του, σε αντίθεση με τον κ. Αδαμίδη, και του είπα ότι όταν γυρίσω, θα εξετάσω την πρότασή του. Προτίμησα τον Ολυμπιακό λόγω της συμπεριφοράς του προέδρου, παρότι ο μάνατζέρ μου με έβαλε σε ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, πιέζοντας με να πάω εκεί, αλλά εγώ ήθελα Ολυμπιακό εξ αρχής. Μάλιστα άλλαξα τον ατζέντη μου για αυτόν τον λόγο. Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Σήμερα μίλησα και με τον κ. Βαλβέρδε και με ικανοποίησαν αυτά που μου είπε.

Όσο για τον κ. Αδαμίδη, δεν μπορούσε να μου δώσει αυτά που μου είχε υποσχεθεί! Προσπάθησε να καταστρέψει την καριέρα μου αυτός ο άνθρωπος! Και την εικόνα μου, ώστε να μην πάω, ούτε σε ομάδα της Ελλάδας, ούτε σε ομάδα του εξωτερικού! Σε αντίθεση με τον κ. Μαρινάκη, που μου μίλησε όμορφα και έδειξε ότι αναγνωρίζει την αξία μου. Θέλω να γυρίσω σελίδα στην καριέρα μου και να αφοσιωθώ στον Ολυμπιακό. Δεν ένιωθα καλά στην ΑΕΚ λόγω του Αδαμίδη".
http://www.redplanet.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons