OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Θέλω πρωτάθλημα και Κύπελλο...

Την ευκαιρία που έχει με τον Ολυμπιακό να αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο και να πετύχει θέλει να εκμεταλλευτεί ο Λιούμπομιρ Φέισα.

Επίσης, ο Σέρβος μέσος του Θρύλου τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Real News ότι στόχος του είναι να έχει μια καριέρα όπως οι Κοβάσεβιτς, Τζόρτζεβιτς, Ίβιτς, ενώ επισήμανε πως έχει νοοτροπία νικητή!

Δείτε τα πιο σημαντικά αποσπάσματα από την συνέντευξη του Λιούμπομιρ Φέισα:

Για το πως αντέδρασε όταν πληροφορήθηκε για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού: Ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί. Προερχόμουν από μεγάλη απουσία λόγω του τραυματισμού μου και το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού ήταν πολύ σημαντικό για εμένα.

Για το εάν κινήθηκαν και άλλες ομάδες για την απόκτησή του:Υπήρχε ενδιαφέρον σε φιλολογικό επίπεδο, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο. Από την στιγμή, όμως, που παρουσιάστηκε η προοπτική του Ολυμπιακού ήθελα να έρθω στην Ελλάδα. Επιθυμία μου ήταν να τελειώσουν όλα το συντομότερο δυνατό και να μεταγραφώ στον Ολυμπιακό.

Για το εάν ρώτησε να μάθει για τον Ολυμπιακό: Δεν χρειάστηκε να ρωτήσω. Γνώριζα ήδη πολλά για τον Ολυμπιακό και την παράδοση που έχει χτίσει με τους Σέρβους ποδοσφαιριστής. Ήξερα τι έχουν πετύχει εδώ οι Κοβάσεβιτς, Τζόρτζεβιτς, Ίβιτς και θέλω να βαδίσω στα χνάρια τους.

Για το τι τον έπεισε να πει το ναι στον Ολυμπιακό και εάν έπαιξαν ρόλο τα χρήματα: Δεν σκέφτηκα καν τα χρήματα. Δεν με ενδιέφεραν. Αυτό μου ένοιαζε και με νοιάζει είναι η εξέλιξη της καριέρας μου και η μεταγραφή στον Ολυμπιακό ήταν πολύ σημαντικό βήμα για εμένα. Ένα πολύ μεγάλο βήμα που δεν θα μπορούσα να το θυσιάσω για χρήματα ή οτιδήποτε άλλο.

Για τον τραυματισμό του και το πως νιώθει: Έχει περάσει στο παρελθόν αυτός ο τραυματισμός. Νιώθω δυνατός τώρα. Αισθάνομαι έτοιμος να βοηθήσω και είμαι σίγουρος πως μέσω των αγώνων θα βρω ρυθμό και θα παρουσιάζομαι συνεχώς καλύτερος.

Για την άρνηση της Παρτιζάν να τον δώσει στην Ρόμα παρά την πρόταση των 5 εκ. ευρώ αλλά και το γεγονός ότι έκλεισε την πόρτα σε κάθε ομάδα που έδειξε ενδιαφέρον για την απόκτησή του και εάν τον πείραξε: Όχι. Είμαι ακόμα μικρός και έχω όλο το μέλλον μπροστά μου. Πραγματικά δεν με νοιάζει το παρελθόν. Αυτό που μετράει είναι το παρόν. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό και θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Αυτό υπάρχει στο μυαλό μου…

Για τις συνθήκες που βρήκε στον Ολυμπιακό σε όλα τα επίπεδα: Για να είμαι ειλικρινής όλα είναι καλύτερα απ' ότι ονειρευόμουν και περίμενα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις εγκαταστάσεις, αλλά και στους ανθρώπους που δουλεύουν εδώ, καθώς και στους συμπαίκτες μου. Όλα λειτουργούν εξαιρετικά και έχεις βοήθεια για ό,τι χρειαστείς. Νιώθω πραγματικά ευτυχισμένος εδώ…

Για το πως χαρακτηρίζει το έμψυχο δυναμικό του Ολυμπιακού: Η ομάδα διαθέτει πολύ ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Παίκτες με εμπειρία και ταλέντο, αλλά όσο μετράει αυτό άλλο τόσο μετράει να δίνουμε το 100% σε κάθε αγώνα. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Να τα δίνουμε όλα για να κερδίσουμε όλα τα ματς.

Για το ποιόν από τους συμπαίκτες του ξεχωρίζει: Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι ποδοσφαιριστές που ξεχωρίζουν σε κάθε ομάδα, αλλά δεν θα ήθελα να ονομάσω κανέναν. Αυτό που μπορώ να πω, όμως είναι ότι ο Ολυμπιακός διαθέτει νεαρούς Έλληνες ταλαντούχους ποδοσφαιριστές που μπορούν να εξελιχθούν και να κάνουν καριέρα.

Για την θέση του στο γήπεδο και το εάν είναι αμυντικό χαφ ή πιο επιθετικογενής παίκτης: Στην μεσαία γραμμή νιώθω άνετα. Εκεί αισθάνομαι καλύτερα. Αν θα αγωνιστώ σαν αμυντικό χαφ ή λίγο πιο μπροστά ή προς τα πλάγια έχει μικρή σημασία. Σε όλες τις θέσεις του κέντρου μπορώ να αποδώσω καλά.

Για το ποιο είναι το δυνατό του σημείο: Η προσωπικότητά μου. Και το πάθος που δείχνω. Δίνω το 100% σε κάθε παιχνίδι, κυνηγάω όλες τις πάσες και τις φάσες. Δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό.

Για το ποιο είναι το αδύνατό του σημείο και το τι πρέπει να βελτιώσει: Είμαι πολύ νέος. Έχω πολλά πράγματα να δουλέψω και να βελτιώσω και συνεχώς θεωρώ ότι θα γίνομαι καλύτερος. Έχω πολλά περιθώρια βελτίωσης, όπως και κάθε ποδοσφαιριστής στην ηλικία μου.

Για την κουβέντα που γίνεται στον Ολυμπιακό για την απόκτηση ενός χαφ και το έαν φοβάται ότι μπορεί να μην είναι βασικός: Με όλο το σεβασμό στους συμπαίκτες μου θεωρώ ότι μπορώ να γίνω βασικός και να κερδίσω θέση στην 11αδα. Εγώ, βέβαια, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συνεχίσω την σκληρή δουλειά και να προσπαθώ για το καλύτερο, μιας και τις τελικές αποφάσεις τις παίρνει πάντα ο προπονητής…

Για το μέλλον και το πως φαντάζεται τον εαυτό του σε δέκα χρόνια: Δεν με νοιάζει το μέλλον. Μόνο το παρόν. Έτσι σκέφτομαι και λειτουργώ… Ζω το τώρα…

Για τους στόχους του με τον Ολυμπιακό: Θέλω να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο στην Ελλάδα αποδίδοντας και καλό ποδόσφαιρο. Θέλω φυσικά να κάνουμε και μία καλή πορεία στην Ευρώπη… Αυτοί, βέβαια, δεν είναι μόνο ατομικοί στόχοι, αλλά και στόχοι του Ολυμπιακού.

Για το εάν είναι ο Ολυμπιακός το φαβορί μετά την αποδυνάμωση των Παναθηναϊκού και ΑΕΚ: Και εγώ, αλλά και ο Ολυμπιακός ως ομάδα έχουμε την νοοτροπία του νικητή. Επιπλέον ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που ενισχύεται και ο πρόεδρός μας, κύριος Βαγγέλης Μαρινάκης κάνει συνεχώς κινήσεις για να ανεβάσει την ομάδα. Πρέπει να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις που υπάρχουν και να κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας και να κατακτήσουμε τίτλους.

Για το τι έχει να πεις για τους φίλους του Ολυμπιακού: Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τους οπαδούς μας. Δείχνουν έμπρακτα ότι αγαπούν πολύ τον Ολυμπιακό. Είχα ακούσει για αυτούς, αλλά τώρα που το ζω καταλαβαίνω ότι είναι η δύναμη της ομάδας…

Για το εάν θεωρεί το Καραϊσκάκη το πιο μεγάλο όπλο του Ολυμπιακού: Σίγουρα. Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι ο δωδέκατος ποδοσφαιριστής και αυτό το εννοώ. Για να πετύχουμε τους στόχους μας, βέβαια, θα πρέπει να νικάμε και μακριά από το γήπεδο μας.

Για τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη: Αγαπάει τον Ολυμπιακό και αυτό το δείχνει. Δουλεύει σκληρά για να μεγαλώσει την ομάδα σε Ελλάδα και Ευρώπη και είναι σημαντικό για κάθε σύλλογο να έχει στο τιμόνι του τέτοιους ανθρώπους.

Για τον προπονητή του, Ερνέστο Βαλβέρδε: Είναι ένας μεγάλος προπονητής και νιώθω τυχερός που δουλεύω μαζί του. Είναι μέλος της ισπανικής σχολής και αυτό φαίνεται από τις απαιτήσεις που έχει. Θέλει να παίζουμε γρήγορα την μπάλα, να έχουμε την κατοχή και να είμαστε συνέχεια στην επίθεση. Είναι σπουδαίος προπονητής.

Για το πως περνάει τον ελεύθερό του χρόνο: Μου αρέσει να μένω σπίτι με την αρραβωνιαστικιά μου (σ.σ θα έρθει σύντομα στην Ελλάδα για μόνιμη εγκατάσταση) και να περνάω χρόνο μαζί της.

Για την ζωή στην Ελλάδα: Οι Σέρβοι με τους Έλληνες μοιάζουν πολύ. Είχα ακούσει για αυτό, αλλά πλέον το διαπιστώνω. Νιώθω όμορφα εδώ.

Για το εάν υπάρχει κάτι που να τον φοβίζει: Όχι. Τίποτα. Έχω την νοοτροπία νικητή και είμαι σίγουρος πως τόσο εγώ, όσο και ο Ολυμπιακός θα πετύχουμε τους στόχους μας.
 
http://www.gavros.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons