OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

powered by Agones.gr - Stoixima

Ericsson-LG & blue technonologies

Ericsson-LG & blue technonologies
Introduce you to iPECS

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Πολύ καλή ομάδα με εξαιρετικούς παίκτες...

Ο Ζαν Μακούν εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στις δυνατότητες του Ολυμπιακού, υπογραμμίζοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» θα δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο στο χορτάρι μόλις αποκτήσουν αγωνιστικό ρυθμό.

Ο Καμερουνέζος μέσος, με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Stadio by Metro», αναφέρθηκε αρχικά στο επερχόμενο ματς με την Ξάνθη:«Νομίζω ότι τόσο εμείς οι παίκτες, όσο ο σύλλογος και ο κόσμος περιμένουμε μια νίκη. Θα είναι το πρώτο μας παιχνίδι πρωταθλήματος, το δεύτερο επίσημο ματς φέτος και θα είναι ένα παιχνίδι με το οποίο θα πρέπει να μπούμε στο σωστό δρόμο, σε καλό ρυθμό, γιατί έχουμε καλούς παίκτες. Χρειαζόμαστε τη νίκη, γιατί αυτή δίνει ψυχολογία, αυτοπεποίθηση και κάνει καλό σε όλους. Το κλειδί για την νίκη με την Ξάνθη είναι να ξεχάσουμε το ματς με την Μαρσέιγ όσο πιο γρήγορα γίνεται».

Όσον αφορά στην αγωνιστική κατάσταση των Πειραιωτών σημείωσε: «Νομίζω ότι έχουμε μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα με εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές και ότι απλά χρειαζόμαστε όπως όλες οι ομάδες, παιχνίδια στα πόδια μας για να βρούμε ρυθμό. Με το υλικό και την ομάδα που έχουμε θα είμαστε πολύ σκληροί αντίπαλοι και δύσκολοι να ηττηθούμε».

Αναφερόμενος στην καριέρα του σχολίασε: «Οι εμπειρίες μου κατά βάση ήταν στη Γαλλία γιατί ήταν η χώρα που με υποδέχθηκε, έκανε ένα πέρασμα από την Αγγλία και τώρα είμαι εδώ. Όταν ήρθα να υπογράψω με εξέπληξε η υποδοχή του κόσμου. Μέχρι τώρα όλα δείχνουν υπέροχα. Η καρδιά μου πλέον είναι εδώ, χαίρομαι πολύ που φοράω αυτή την φανέλα και που μπορώ να αγωνίζομαι για αυτή την ομάδα».

Όσο για την σχέση του με τους νέους του συμπαίκτες επεσήμανε: «Είμαι πιο κοντά με τους γαλλόφωνους, αλλά τα πηγαίνω καλά με όλους. Οι Έλληνες μέχρι και όνομα μου έδωσαν. Τώρα μπορείς να με αποκαλείς Γιάννη. Με λένε Γιάννη Μακουνάκη (!) και είμαι από την Κρήτη. Έτσι με βάφτισαν οι συμπαίκτες μου και έτσι αισθάνομαι Έλληνας, Αισθάνομαι καλά στην ομάδα και τα πηγαίνω καλά με όλα τα παιδιά. Είμαστε μια ομάδα και πρέπει να λειτουργούμε ως τέτοια, να επικοινωνούμε μεταξύ μας».

Σχετικά με την γνωριμία του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη πρόσθεσε: «Τον γνώρισα κατά την διάρκεια της υπογραφής του συμβολαίου μου, γιατί ήθελε να μου πει κάποια πράγματα κατ’ιδίαν. Μου φάνηκε πολύ σοβαρός άνθρωπος, ο οποίος είναι διατεθειμένος να δώσει πολλά για την ομάδα. Χάρηκα πολύ που τον γνώρισα».

Κλείνοντας έστειλε το δικό του μήνυμα στους φιλάθλους του Ολυμπιακού: «Τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι παίκτες, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους μας και να ονειρευτούμε όλοι μαζί. Να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα για ακόμη μια χρονιά και να κάνομε κάτι καλό στο Champions League. Τους ευχαριστώ για την υπέροχη υποδοχή. Πολλοί μου λένε πως ακόμη δεν έχω δει τίποτα αλλά ήδη μου φάνηκαν απίθανοι».
 
http://www.sportaction.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons