Πάταγο στην Ευρώπη θα μπορούσε να κάνει ο Ολυμπιακός που με το 2-2 στο φιλικό με την Ίντερ κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά είχε τις ευκαιρίες με δέκα παίκτες για μία ώρα να νικήσει την ιταλική ομάδα και μάλιστα με σκορ!
Η αποβολή του Μέλμπεργκ στο 27 και η δυναμικότητα της πρωταθλήτριας Ευρώπης του 2010 δεν σταμάτησαν τους παίκτες του Βαλβέρδε. Ο Ολυμπιακός κράτησε το 0-0 έως το ημίχρονο, αιφνιδίασε με Φέισα και Μοδέστο κάνοντας το 2-0 και είχε μεγάλες ευκαιρίες με Χαβίτο και Πάντελιτς να βάλει κι άλλα γκολ και να τρελάνει το σύμπαν!
Τελικά η κούραση και η κλάση του Πατσίνι έφεραν την ισοφάριση στο τελευταίο δεκάλεπτο, ωστόσο δεν μειώνουν την τεράστια εμφάνιση του Θρύλου που έδειξε πανέτοιμος για τις μεγάλες μάχες του Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι ερυθρόλευκοι χωρίς Ιμπαγάσα, Τζιμπούρ, Τοροσίδη, Ριέρα και με τον Μέλμπεργκ εκτός ματς από νωρίς- με τους μισούς βασικούς δηλαδή της ενδεκάδας off - έπαιξαν την Ίντερ στα ίσα κι ακόμα περισσότερο!
Δεν είναι μικρό πράγμα να καταφέρει ο Ολυμπιακός να προηγηθεί 2-0 με δέκα παίκτες, χάρη στην κεφαλιά του Φέισα από το σπέσιαλ φάουλ του Γέστε στο 47 και το έξοχο πλασέ του Μοδέστο στο 68 από την ωραία ενέργεια του Φέισα και το πρώτο σουτ του Πάντελιτς που κόντραρε.
Πριν από το δεύτερο γκολ ο Χαβίτο έκανε λάθος πάσα και αντί να δώσει στον αμαρκάριστο Μιραλάς την έβγαλε απέναντι, ενώ μετά το 2-0 ο Πάντελιτς καθυστέρησε ανεξήγητα και τον πρόλαβε ο Σέζαρ.
Ο Ολυμπιακός κουράστηκε στο τέλος και δεν μπόρεσε να κρατήσει τη σπουδαία νίκη, με τον Πατσίνι να βάζει δύο γκολ από κακές εκτιμήσεις της ερυθρόλευκης άμυνας, στο 75 και στο 89.
Κυριακή, Αυγούστου 21, 2011
ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ
Posted in:








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου